RS2 Skrevet Juli 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2002 Det var ikke jeg som kjørte på banen. Vile bare si det :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Juli 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2002 hehehe og den skal vi tro på lissom... alle vet det var du som skjena rett inn i gummin...;) Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Juli 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2002 RS2 er redd for ryktet... S4 som kjørte i gummi'n... kjipt for han ass tok hele sia.... Men jeg tror ikke det er lett for RS2 og få solgt bilen etter den pingle kjøringa fra de to brødrene hans på banen i dag... kunne nesten dratt de med golfen...:D Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yellow Skrevet Juli 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2002 Var det den som understyrte noe inn i granskauen? Trodde den skulle ut i grusen hver gang den kom igjennom "slaktern"... Siter "Ting tar tid, lang tid...." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juli 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2002 Originally posted by Ostby hehehe og den skal vi tro på lissom... alle vet det var du som skjena rett inn i gummin...;) Det var Børge ifra Bergen som la sia i dekka. Det gikk heldig viss bra med sjafør og passajer. Det så ut som det smalt hardt når jeg så det. Fikk retta ut styre staget så bilen også ble kjørbar etterpå. Jeg har bevis for at det ikke var meg på banen :D Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg