VCE Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Gratulerer med årets BUMP! NESTEN 3 år.... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 hehe.. vet, var litt derfor jeg gjorde det og!! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bird T/A Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 .. fikk kontra på nytt og skar over veien i motsatt kjørebane.. kasta hue til høyre og ser jeg har rett kurs mot et jævla skilt..bare satte meg til ro og venta på smellen.. kom et lite dump og jeg sto stille.... Haha, jeg lo høyt da jeg leste dette :D Forbereder deg på dommedag, men får bare en liten dump for strevet, snakk om flaks i uflaks :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Hvordan ser en concerto ut egentlig? Høres jo dritfet ut da ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Bra bump Roger! :D Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Hvordan ser en concerto ut egentlig? Høres jo dritfet ut da ;P http://images.google.com/images?client=opera&rls=en&q=honda%20concerto&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sa=N&tab=wi Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Jeg hadde en sånn en! Helt til den ble stjålet, utrolig nok. Forhandleren snakka om at det ble tatt inn 25 eller noe til landet en gang i verdens tid..? Veit ikke om han har røyka sokker eller om det er fakta jeg men.. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Honda tok inn noen biler i små serier, folka mine hadde på slutten av 80-tallet en Honda Quintet, en bil jeg bare har sett 2-3 ganger i Norge... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Moro bil egentlig, 1.6 125hk. Turtallsvillig, og utrolig hvor mange tyskere det gikk an å skremme men den sure rotta :D Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 vel, min går ikke like bra lenger da men.. den er no hvertfall ikke treig for det :) hehe men av og til lurer jeg på om motoren ska hoppe ut og løpe vekk når jeg ligger i 4500 rpm og har 120-130 på nåla! hehe (noe jeg gjør daglig, mellom skien og larvik! hehe) og om hvor mange som kom til norge, så var det (utfra hva jeg vet) ca 107-120 stykk! og jeg har til dags dato sett ca 7-8 stykk, med min! hehe.. skulle bare ønske min var an den utgaven med 4x4 jeg.. og litt hissigere motor! hehe det hadde jo hvert litt gøy :D :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg