rfPolo Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Vet noen om det har blitt levert elektrisk takluke på 6N? I så fall, går det å montere dette etterpå? Er litt lei av å sveive:D Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 uff det hørtes trist ut, men ikke så trist som meg som ikke har takluke engang... er sjef med takluke... hadde det på min 86 mod toyota corolla og den var elektrisk :) Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet September 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 hrmf:mad: vet.. 84 corolla gt twincam har ELEKTRISK takluke.... og polo har faen meg ikke... selv om den er over 10 år nyere... jaja..kansje like greit med tanke på VW sin ikke akkurat eminente kvalitet på elektriske dippedutter:D Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 taklukå ska kun stå i vippe stilling uansettt ;) kje så gale å sveiva dei 2 rondane.. jaffal kje me mine super muskler :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet September 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by Gou taklukå ska kun stå i vippe stilling uansettt ;) kje så gale å sveiva dei 2 rondane.. jaffal kje me mine super muskler :D blir litt lei i lengden.. regner jo litt mye i denne byen då vet du:) men det e jo mye finere med el. enn den stygge sveiven;) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 muligens du kan ta ei takluka fra audi 80 å hiva neri.. sonick så momla om noe sånt.. det va te ein golf II da.. men e vel sikkert samma hålet :cool: eller kanskje ikkje ? Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Det er jo for å få tilt luke på en golf 2 .... men hadde ikke blitt sjokka hvist el motoren fra en pasat fks passer tilnermet rett på i en polo ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 el går bare istykker på vw, og de fleste andre biler også. Takluka skal bare stå i vippepos.ja og da kan man fint ha den oppe i regnevær hvis man ligger i 60 eller over og det gjør vi vel nesten hele tida.........over altså Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg