audunb Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 hei jeg har store planer med å bygge om en golf 2 til bakhjulstrekk og inn med en 3.3l v6er fra chrysler. er det noen som har vært borti noe av de samme tankene. jeg setter stor pris på alle tips og innlegg. har ikke kjøpt bil enna så det kan nok ta litt tid hadde en 89 mod tidligere som var litt ombygd kosmetisk rundt om men den vraket jeg kan du si skal se om jeg kan klare å legge med noen bilder her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Her er det i alle fall en som bygger bakhjulstrekk: http://bilforumet.net/showthread.php?t=150847 Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audunb Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 takk for den. det så nesten ut som han hadde sveiset bakakselen fast i bilen jo.. jeg vil gjøre det ordentlig og prøve å få den godkjent da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audunb Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 noen andre som har tips på hva eller hvor jeg kan skjekke ut ting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 audunb skrev: noen andre som har tips på hva eller hvor jeg kan skjekke ut ting? Dette får du aaaaldri godkjent i norge. Men muligens gjennom tuv og titalls-tusen kroner i tyskland Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 ta en syncro å modde;) det går fint;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 audunb skrev: takk for den. det så nesten ut som han hadde sveiset bakakselen fast i bilen jo.. jeg vil gjøre det ordentlig og prøve å få den godkjent da Hvis Scrat ikke gjør jobben ordentlig, så er jeg Elvis;) Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boole Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 audunb skrev: takk for den. det så nesten ut som han hadde sveiset bakakselen fast i bilen jo.. jeg vil gjøre det ordentlig og prøve å få den godkjent da det stemmer at den var sveisa fast i vangen men det var bare for tilpassing... 240 aksel passer ganske bra... og den skal ikke være sveisa fast.... bare prøve. Siter min tråd http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1483143#post1483143 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147741 golf 2 1.8 1991 mod volvo 245 2,3 k 1986 vinter bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audunb Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 jeg kunne få godkjent bobla mi på ramma og driv til en izuzu trooper. men ja det koster endel ja. optimismen og fantasien lenge leve. hehe. er ikke over for løpet er kjørt vettu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg