Gå til innhold

Til du/dere som vurderer å kjøpe en 740

Ranger emnet


jorglove

Anbefalte innlegg

Sjekk også takluka om det er det på bilen.

Sjekk om bagasjeluka lek, må ofte justerast, da den står for høgt.

Sjekk om ventilen ved føtene til passasjer og fører lek.

Sjekk dørene, vanlig plass for rust på eldre modeller.

Cromlister? Skjuler ofte rust.

Rust under batteriet?

Dempere og fjører er ofte slitt på desse bilane.

Tankmålern fungerer ikkje. (irriterande)

Vifta til varmeapparatet lager ofte lyd.

Låsen til hanskerommet er ofte ødelagt(bagatell, men har skifta 3 stykk sjølv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Rust i rammevangene. Disse ruster fra innsida på 740 grunnet feilplasserte dreneringshull.
  • Rust i reservehjulsbrønnen.
  • Oljelekkasje på simmeringen bak veivakslinga. Drypper olje mellom motor og gir, gjelder forøvrig alle b230'er med 200+ km.

 

Raporten i første innlegg er forøvrig 9 år gammel. Tror nok disse bilene her har fått gjennomgått litt i perioden der.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår