Lucky me Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Noen her som har erfaringer med denne monoblokken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Noen her som har erfaringer med denne monoblokken? Ikke akkurat med den,men med en del andre RF forsterkere.Synes de er åverpriset..Funker greit men må faen meg betale for det også,mer enn man får igjenn etter min mening. Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Leverer ikke hva det lover spør du meg, og prisen er jo fortsatt skyhøy selv om RF satte ned prisen på allt utstyret sitt for ikke lenge siden Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucky me Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Kvalitet e viktigere enn pris spør du meg. Å kvalitet er noe rockford har på sine forsterkere etter min oppfatning og erfaring...:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Har en RF power4004. Kvalitet i alle ledd her. Virker også veldig kraftig, selv om den er på 4x25watt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Kvalitet e viktigere enn pris spør du meg. Å kvalitet er noe rockford har på sine forsterkere etter min oppfatning og erfaring...:thumb joda, kvalitet er viktigere enn pris, men kvaliteten på ett produkt bør forsvare prisen også, noe jeg personlig ikke syns RF gjør.. Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucky me Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Power serien t RF har vel aldri hadd nå som helst problem med å forsvart kvaliteten på sine produkt! Betaler heller noen kroner mere for skikkelig kvalitet enn å kjøpe nå jalla drit:m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Hva skal du koble på den? Hvor mye watt i hvilken ohm er du ute etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucky me Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Skal bruke den på 2 stk 12"pioneer 3004SPL. Paralell kobler de så havner jeg på ca 3000w på RF blokka sånn ca..:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Kvalitet er det snakk om? lydkvalitet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Skal bruke den på 2 stk 12"pioneer 3004SPL. Paralell kobler de så havner jeg på ca 3000w på RF blokka sånn ca..:thumb hvilken Ohm da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucky me Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 1 ohm etter hva jeg har forstått... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 1ohm.. OM du klarer og gi den STRØM har du nok nermere 4000watt en 3000watt.. hehe hvilken pris får du den for da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucky me Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Såpass ja:m'm: Den vil nok kreve sitt av strøm men det skal nok gå bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg