BMW-Alpina-B5 Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Heisann. Jeg er ingen VW mann, derimot en BMW mann, men jeg skal handle meg en VW Golf IV som en nummer 2 bil. BMW 1-serie er for dyr og må derfor ty til den andre tyskeren som har et fint nok design. Uansett. Golfene virker som greie og fine biler, og de jeg har sett på ser jo riktig så fine ut. Jeg ser på Golf opp mot 100 000kr og da er det vel 1,6 jeg må velge. Bilene jeg har sett på har gått under og så vidt over 100 000km. Jeg tror ikke det er store problemene med denne modellen, men når jeg kommer over slike innlegg som under her blir jeg skeptisk. Er golf 1,6 greie biler? Er det mye problemer med disse? Kjøpte ny Golf i 2000. Da var det kun ett-1-års garanti. Bilen er 98% bra, og kjører flott, men hva hjelper det når de resterende 2% er dritt. Elektronikk, følere og regulering av innsprøyting er ikke mulig å få fikset, så bilen har gått og hakket i 100 000 km. Vindusstolpene i bakdørene ruster som skrapjern. Nei, her har det gått for fort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golftw Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 har en 2003 mod, har ikke hatt noen problemer med min så langt, (kjørt 70 000) jeg har en rimelig ny golf da, så problemer kan vel dukke opp som jeg ikke har fått ennå, til nå er jeg fornøyd :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 har hatt 2 golf 4, en 99 og en 03. begge 1.6. Deilige biler som aldri skuffa meg på noen som helst måte .blir innkjøp av nok en slik når skoledagene er over til sommern. INGEN tvil om d! Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Du kan jo titte litt på A3 da ?? Synes Audi kvalitet er noe bedre enn VW ... Tåler mer rævkjøring iallefall.... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golftw Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 nja min har nå fått gjennomgå noe :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Takk for nyttige tips, men valget falt altså på en 2005 Golf 1.6 med 22 000km på telleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Grattis!! Håper du blir fornøyd;) vet du skulle ha den som bil nr.2, men spør fordi om :P Noen planer for bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Takk.. Ja, har vel i grunn det. Blir vel 18" eller 19" med det første, så får vi se hva annet det blir. Tips til felger`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg