SofaPute Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Hei. har kjøpt meg en audiovox 9311 TS . Som alle vet , er det en "brake" kabel bak her. Jeg har koblet den til jord for å unngå å måtte ha på brekk til enhver tid, men jeg får fortsatt ikke bilde. noen som kan hjelpe? Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Det skal kun være å koble den til jord..! Som du sier: sperre som gjør at bildet skrur seg av når du ikke har på brekket. Skal ikke være stort mer hokuspokus!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Hei har fått ordnings på det nå. spilleren krevde en heftig prossess, med å ta brekk av og på uendling mange ganger i forskjellige tids intervaller. men nå har jeg fått opp den "Hemmelige" menyen og huket av " bypass parkingbrakesecurity" eller hva det sto^^ Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 så knall! :) på min blaupunkt spiller var det bare kople til jord.. Hatt den i i 2 mnd nå og madammen ser ofte på "tv" og film når vi kjører,men merker det er litt irriterende moment når fargene flasher på skjermen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg