Gå til innhold

Ble sint - mistet lappen

Ranger emnet

SHV

Anbefalte innlegg

Sitat fra artikelen:

"Noen kobler bare inn cruisekontrollen 20 til 25 kilometer over fartsgrensen. For disse spiller det ingen rolle med et forelegg på noen tusen kroner. "

Når jeg ligger i 100 sonen på E6 fra Oslo og nord over hender d faktisk ganske ofte at jeg stiller Cruise`n på 120km. Mener de virkelig at d er sånne som meg som da lager farlig trafikk?!?!?! Er det virkelig sånne som meg de skal bruke masse ressurser på å få tatt?

Jeg blir så jævli provosert!!!!

Burde de ikke ha andre ting å bruke tid/penger på?

Da burde de heller være der når en eller annen tosk kliner til med en genial forbikjøring på svingete vei i 60 sona da. Eller enda bedre, bruke mer ressurser på å ta de som f.eks. stjeler biler eller annet faenskap. Har selv blitt frastjålet bil et par ganger og alt du får beskjed om av Poitiet da er at de ikke har ressurser og at saken derfor blir henlagt

men nei da. Mye mer gøy å ligge å lure med laser`n og ta noen stakkars jævler som er så uheldig å ligge litt over fartsgrensa. Og i tillegg er det jo mye tryggere for Poitiet å gjøre noe sånt enn f.eks. prøve å ta noen virkelige kjeltringer.

HEIA POLITIET OG DEN NORSKE STAT!!!!!!!!angry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Speedy9

Sitat fra artikelen:

"Noen kobler bare inn cruisekontrollen 20 til 25 kilometer over fartsgrensen. For disse spiller det ingen rolle med et forelegg på noen tusen kroner. "

Når jeg ligger i 100 sonen på E6 fra Oslo og nord over hender d faktisk ganske ofte at jeg stiller Cruise`n på 120km. Mener de virkelig at d er sånne som meg som da lager farlig trafikk?!?!?! Er det virkelig sånne som meg de skal bruke masse ressurser på å få tatt?

Jeg blir så jævli provosert!!!!

Det er nettopp sånne som deg som er en fare i trafikken ja!

Saken er den at AKTIV kjøring er noe vi har for lite av i dagens trafikkbilde her i Norge. Du er med å å redusere andelen aktive førere ytterligere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Apsis

"Målet er å redusere antall drepte og hardt skadde i trafikken i henhold til nullvisjonen."

Hva med å gjøre noe med veiene? Veier dreper også, ikke bare høy fart..

Er jo ikke så lurt å gi bånn tælle ut fra en politikontroll heller da.. :rolleyes:

Hvordan kan en vei drepe? Uansett så er det førerens ansvar å tilpasse fart etter forholdene (dårlig vei, is etc)

'Høy fart dreper ingen, det er den j..... bråstoppen som tar knekken på en' (STUTUM)

Lenke til kommentar
Del på andre sider