Gå til innhold

Basskasse i e36, porta eller lukka?

Ranger emnet

Ullsokk

Anbefalte innlegg

Ja, da er vi to. Det jeg vet er at i første omgang går jeg for slik kassa ser ut på tegninga, bare litt mindre siden jeg fant ut at den var 90, og ikke 70L. Dette var pga han som tegna for meg trakk fra platene og basserne, og havna da på ca 70.

Har sett mye pent bak i e36. Legger deg til på msn jeg, så kan vi prates litt der :)

BMW E36 M50 323 turbo

352whp/422wnm @ 1,5bar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er vi to. Det jeg vet er at i første omgang går jeg for slik kassa ser ut på tegninga, bare litt mindre siden jeg fant ut at den var 90, og ikke 70L. Dette var pga han som tegna for meg trakk fra platene og basserne, og havna da på ca 70.

Har sett mye pent bak i e36. Legger deg til på msn jeg, så kan vi prates litt der :)

Har sendt deg msn-adressen min på PM til deg! :)

Var en liten tur innom Nils(Zetec) i dag - fikk litt råd og tips :) Tror det bli lukket kasseløsning for min del. Dette med tanke på at portet løsning for 2x12" Subzero kan bli en veldig stor kasse, som tar opp store deler av bagasjerommet. Dessuten vil det vel låte noe "penere" og mer riktig med en lukket løsning.

Eller hva sier folket?

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan fort bli stort det ja. Er noe skeptisk til lukka, selvom det hadde spelt mye penere. Men er som sagt tett som faen bak der, og tror ikke det blir noe særlig med trøkk, men som sagt, usikker.

Tror nok det blir porta kasse for min del i første omgang, og se hvordan det blir :)

BMW E36 M50 323 turbo

352whp/422wnm @ 1,5bar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som bygger båndpass i Grenlandsområdet da, eller noe ikke så veldig langt vekk ? :)

Skal ihvertfall sette meg ned å få tegna kassa så den blir ca 70 liter, også må jeg bare få satt igang :)

Hmm.. Kunne noen regna volum på kassa ? Har regna "for hånd", og da fikk jeg som sagt nærmere 90 liter, og via en nettside blei den på 60 og noe.. :sombrero:

BMW E36 M50 323 turbo

352whp/422wnm @ 1,5bar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider