oter11 Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 skal i neste uke koble opp phoenix gold zpa 0.5 ampen min. det jeg lurer på,skal jeg koble delefilteret før linjedriveren?eller etter?regner med at det er før? har cadence qxr7 delefilter,som det er 7v linjedriver innebygget i,men har også phoenix gold sld 44 linjedriver,denne leverer 8v signal,er det noe vits å koble opp pg linjedriveren?eller merker man forskjell på 1v? ser at zpa forsterkeren helst skal ha 10-15v signal,hvem lager linjedriver som leverer så mye?hvor kan det kjøpes?og ikke minst pris? Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Hva takler linjedriveren og delefilteret av volt på inngangen da? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Hva takler linjedriveren og delefilteret av volt på inngangen da? på cadence delefilteret så står det ikke,men på pg linjedriveren,så er det 8v inn,og justerbart opp til 11v rms ut,trodde det bare var 8v jeg,men da holder vel denne?men det gjør vel ikke noe å bruke det delefilteret?ettersom pg linjedriveren takler 8v inn. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg