Gå til innhold

Hva med et Fraktforum?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Tombra: Opplysningen funket fint for meg, men et eget dedikert forum under "Kjøp og Salg" vil være en mer naturlig plass å lete.

Olsen_nissan: Jeg synes det er genialt, tenk over hvor greit det er for folk som f.eks. kjøper sub-element, felger/dekk osv.

Dette er store og tunge ting, som blir dyrt å befrakte, og det er ikke alltid like lett å få tak i embalasje som passer eller er tilstrekkelig.

Dersom noen skal kjøre en del eller mer enn strekningen mellom kjøper og selger er det praktisk om noen kan ta ting med seg. Betaling er noe som er opp til hver enkelt å avtale ;)

- VW Golf II GTI -

RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen...

Mye fine inlegg fra din side kr00le:)

Olsen nissan: Hva var vitsen med det innlegget, Begrunn meningen din...

Veldig konstruktivt inlegg:)

Jeg synes at en eller annen Admin/ Moderator kan komme å si deres mening, Evt ha Vote?

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behovet er at dersom noen har kjøpt noe som er vanskelig å befrakte (som regel dersom noe er stort e.l. som gjør det vanskelig å sende, eller som i mitt tilfelle at det er en bil) og noen skal en del av, eller hele strekningen mellom kjøper og selger vil et slikt forum gjøre det lettere for alle.

Dersom en skal ut på en lengre tur kan en legge ut at en skal det, så kan eventuelt folk si ifra hvis de vil ha noe med.

hvis noen vil ha noe fraktet en strekning kan folk som skal deler eller hele strekningen ta dette med seg.

Personlig tror jeg ikke det blir mindre ryddig, jeg ser bare positive ting med det.

Ser for meg noe som; Frakt (hovedforum) og to underform; "Ønskes fraktet" og "Fraktes" eller noe lignende

- VW Golf II GTI -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne god tenkt meg å bladd igjennom et slikt forum. Si hvis jeg skal en tur langt avsted, så kan jeg gå inn på dette forumet for å se om noen skulle ha frakta noe. Det kunne kortet inn på de private kostnadene for den turen... Tar gjerne 10mil omvei jeg, hvis jeg får halvert kostnadene til bensin/bom og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor moped kom inn i bildet forstår jeg ikke, men ok.

Og det var ikke om jeg er avhengig eller ikke, det er snakk om at det er et tilbud som blir gjort tilgjengelig og satt litt fokus på. Folk synes kanskje det er praktisk å mye lettere å gjøre det på den måten. Kjappere kan det og bli, f.eks. posten er ikke kjent for å være de kjappeste (eller de flinkeste til å håndtere pakker)

Og ang. andre underfora; Det er strengt tatt ingen som passe skikkelig, ingen er et logisk sted å putte en slik annonse ut ifra navnet på forumene.

Opplysningen funket jo som sagt for meg, men jeg tror allikevel at det er både et "behov" for og ønske om et slikt forum ;)

- VW Golf II GTI -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har henger og jeg kjører GJERNE noe som jeg tjener penger på :).. også ELSKER jeg å kjøre bil :).... har navigasjon også... hvem som helst kan ringe men trenger også betalt for å kjøre fra der jeg bor... bor altså i aurskog ved lillestrøm... :)..

e-mailen min er: tha_punkass@hotmail.com

telefonummer: 92095919

thomas holmedal :)

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

thomas.eargasm@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen...

Mye fine inlegg fra din side kr00le:)

Olsen nissan: Hva var vitsen med det innlegget, Begrunn meningen din...

Veldig konstruktivt inlegg:)

Jeg synes at en eller annen Admin/ Moderator kan komme å si deres mening, Evt ha Vote?

Mvh

Gunnar

Bodø

Les hva jeg skriver da man.. "Slikt kan vel legges i Off topic (aka annet bilrelatert)"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen...

Olsen_nissan: Sorry, forsto feil:P Trodde du mente denne tråden burde legges i Off topic...

Underforum i Kjøp&Salg tråden er nok å foretrekke:)

Mvh

Gunnar

Bodø

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår