Gå til innhold

Hjelp med kobling av div målere?

Ranger emnet

esmyr

Anbefalte innlegg

Hvordan kaldstart system er det på din?

Hvis den brune Thermo Time switch ikke er koblet til så har jeg ett kjempe tips.

Jeg selv har valgt å lage til manuelt kaldstart system. Den thermo time switch`n stoler jeg ikke på lenger. Har ryket 2stk på min. En helt ny koster forresten rundt 1300kr i danmark. Så jeg har knapp i bilen jeg trykker på for å sprute med kaldstartdysa.

Det fulgte med overgang som passet rett i hullet der thermo time switch`n står.

Så da kan man bruke føler for vanntemperatur der!.

Genialt for min del iallfall som ikke har lyst å koble bort orginal temp givern:win

det hullet som er rett til venstre for Auto Gauge givern er for orginal temperatur givern. Så målingene blir rette..

Den som ligger løst på toppen er thermo time switch.

IMG_2967.jpg

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kaldstart system er det på din?

Hvis den brune Thermo Time switch ikke er koblet til så har jeg ett kjempe tips.

Jeg selv har valgt å lage til manuelt kaldstart system. Den thermo time switch`n stoler jeg ikke på lenger. Har ryket 2stk på min. En helt ny koster forresten rundt 1300kr i danmark. Så jeg har knapp i bilen jeg trykker på for å sprute med kaldstartdysa.

Det fulgte med overgang som passet rett i hullet der thermo time switch`n står.

Så da kan man bruke føler for vanntemperatur der!.

Genialt for min del iallfall som ikke har lyst å koble bort orginal temp givern:win

det hullet som er rett til venstre for Auto Gauge givern er for orginal temperatur givern. Så målingene blir rette..

Den som ligger løst på toppen er thermo time switch.

IMG_2967.jpg

Hei

Jeg er litt usikker på hvordan det er på min siden mye er tilkoblet haltechen men jeg trur det er orginalt. Ja de var dyr!!Har ikke hatt noen problemer enda med start:)

Du vet ikke om den som står i orginalt gir signal til ettermonterte målera?

Hvordan lager du er manuelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok

Det trur jeg vil funke dårlig. Hvis det funker vil det sikkert gi feil måling.

Har bare kobla kaldstartdysa til batteri og en trykk knapp bryter inni biln.

Oki

Det var smart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Her er bildene av målerne ferdig montert for de som ønsket å se det:)

Er vell på tide med en liten oppdatering :)

SSA50889.jpg

Sån vart det med oljetrykk å oljetemp målerne montert :)

SSA50892.jpg

Hvis dere ser det t-stykke på bilde så er det det vanntemp målern ble montert, t-stykket var det en på arbeid som laget til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider