M-Turbo Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Hei, noen såm vet hvordan det er å drifte med e28, de virker veldig gode på vanli vei..men noen her såm har prøvd på bane? Siter It takes one ball in golf and football, It takes to balls to drive a bmw! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Jeg har en e28 nå og den virker meget fin til å sladde rundt med, den har bra utslag på styringa og virker rimelig balansert. Vet også at hersker hans kjørte med en e28. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Turbo Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 oki..:p skal bli morsomt å prøve den på våler å rudskogen til sommern :) Siter It takes one ball in golf and football, It takes to balls to drive a bmw! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 hahaha Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 nei denne bilen går det ikke ann og drifte med...kun sladding Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 nei denne bilen går det ikke ann og drifte med...kun sladding Sjekk Trampdrift @ Driftworks.com Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Sjekk Trampdrift @ Driftworks.com taper Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 nei denne bilen går det ikke ann og drifte med...kun sladding kommer vel an på sjoføren dette da, sett en japansk drifter i førersetet, og jeg vil tro den er driftbar :p og.. kjørte ikke hersker hans en e12 da? eller blander jeg folk igjen? Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 kommer vel an på sjoføren dette da, sett en japansk drifter i førersetet, og jeg vil tro den er driftbar :p og.. kjørte ikke hersker hans en e12 da? eller blander jeg folk igjen? det var vel egentlig ment som en spøk.....trådstarter spør om det går an og drifte med en bil han selv er innehaver av...det sier vel alt.... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 det var vel egentlig ment som en spøk.....trådstarter spør om det går an og drifte med en bil han selv er innehaver av...det sier vel alt.... ja, gjør vel det :p prøv! så vet du! :p går det ikke så går det ikke vil vel tenke meg en må ha litt mere krefter enn bare en 518, og no sperr lignende på bakaksling, full ut drftebil skal vel være noe ribba med bur, bøtte sete, skikkelige 4 punkts seler eller flere punkter, vet ikke no sikkert her, det skal være godkjente drifte dekk, og antagligvis en bryter for "nødstopp" på utsiden av bilen, strømkutt? den bør vel også ha et bra modifisert understell, coilovers? den skal også være fin i lakken før hvert stevne tror jeg. Og.. det hjelper om sjoføren faktisk kan kjøre bilen, holde den fin å brei over lengre tid, og ikke bare slippe litt med rumpa i en sving og tro det er drifting. isåfall, har jeg drifta på våt asfalt med Buicken min :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Turbo Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 er en 535i med turbo og datasprut...spørsmåle er om noen harprøvd de på bane!!!!!!!!!! Siter It takes one ball in golf and football, It takes to balls to drive a bmw! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrLucky83 Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 ja er det. driftun.com last ned noen filmer der så får du se det i aksjon på bane. Siter -+- Drift Fury -+- Volvo740 Bmw e30 320 M5 motor Mercedes 190e V8 (nye prosjektet) -+- Drift Fury-+- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg