volvoraaner Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 hvor kjøper jeg utvekslinger da? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Sam steffanson har jeg nevnt lengre opp i posten. Der får du komplett utveksling og det meste av lagre og slikt for rundt 7000 kr. Jeg kjøpte alt av lager løst til min aksel på industri senteret og det kom på 3200, så 7000 kr for lager og utveksling er ikke så ille. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Sam steffanson har jeg nevnt lengre opp i posten. Der får du komplett utveksling og det meste av lagre og slikt for rundt 7000 kr. Jeg kjøpte alt av lager løst til min aksel på industri senteret og det kom på 3200, så 7000 kr for lager og utveksling er ikke så ille. Hmm, ser ut til at de ikke har utvekslinger som er høyere enn 3.73.. Jeg skulle hatt 4-4,5, 4,5 ville vært mest opptimalt..Vil ligge på rundt 9000rpm med motoren, så bør ha nokså høy/lav (hvem som er riktig er jeg usikker på) utveksling.. Har tenk meg en toppfart på rundt 220-230..så da må jeg ha såpass Edit: fant det nå, bare jeg som hadde det litt for travelt Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 4-4,5 på en turbomotor? er du gal? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 4-4,5 på en turbomotor? er du gal? hehe, det skal i en volvoaksel, men hvem har sagt at akselen sitter på en volvo? edit: Noen som vet om denne satsen fra samsteffanson er inkl lagere, pakninger, og skruer? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 hmh håper du veit hva du er igang med om du skal varve så høyt.. er ikke barebare skal jeg si deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 hehe, vet nok det serru.. langt i fra no volvomotor hvertfall, hehe... driver med ett wankelprosjekt. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg