Gå til innhold

bilder av grå golfer.

Ranger emnet

remster

Anbefalte innlegg

Har som mange sikkert vet nylig kjøpt golfen til Hf-

Vurderer nå litt ombygging av bilen og evt lakkering til våren.

skulle hatt noen bilder og evt meninger om hellakkerte fangere når bilen er koksgrå.

vurderer da fjerne skjermbredderne hvis jeg skal hellakkere fangerne. har sett flere biler med andre farger som kler det. men ikke en grå. må nevne at bakluka blir sveisa og bakfanger med skilt innfelling.

audi klinker foran og framskjermer med 3'er blinklys.

kan bli bra.

tips og eventuelle bilder tas som sagt i mot med takk.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by lars-frr

Kan ikke jeg kjøpe badlook lista de a remster plz

Sorry. den fulgte gamle golfen, hvis evt nye eier skal kvitte seg med den så har jeg første retten.

er litt på utkikk etter noen som kan ta avtrykk av den lista og støpe maken, den som evt kan være behjelpelig med det skal få sitt eget avstøp. men er ikke noe jeg vil ha masse produsert. da blir det jo liten vits å ha noe som ingen andre har.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2

hvis den er grå/koksgrå syns jeg det er kjempe pent med sorte detaljer som breddere, topp av fangere, grill, speil osv!

har du bilder av bilen remster?

har ikke bilder av den enda. har fått tatt et par tre ganske ok bilder men de ligger på en pc uten inett. prøve å få brent ut en cd og lagt ut et par. må ta noen nye bilder og men bilen står på verksted uten girkasse for øyeblikket.

sorte detaljer er definitivt fint. men siden jeg ikke er så veldig glad i skjermbreddere så velger jeg å fjerne disse vil jeg tro. og siden jeg også fjerner dørlister og alle håndtak som evt er svarte vil jeg også tro at hellakkerte fangere kan bli fint. men, man får se. vil gjerne se noen bilder av grå golfer med hellakkert fangere før jeg gjør opp min mening.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt til å lakkere golfen min snart. Da skal jeg lakkere alt som er. Den er koksgrå nå, ble lakkert i 99, men jeg har lyst på en annen gråfarge. Jeg skal ha en farge som er litt dypere. Så skiller den seg også litt ut fra andre VW Golf mkII siden det neppe er så mange andre med samme farge. Og masse klarlakk er jo et must. Bilen skal skinne i alle retninger! :cool:

1984 Volkswagen Golf GTI

1987 Audi 90 2.2E

1987 Volkswagen Golf 1.8i GL

1981 Volkswagen Golf C

- - -

1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fantes jo ikke styling på siste der da. bortsett fra 90 fangere og felger.

men som sagt, jeg er ute etter å fjerne lister og breddere. da er det ikke mange flater ellers som er svarte. bakluka får ikke noe å ta tak i. eneste ellers da er jo vingen på bakruta og grillen.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider