Gå til innhold

Bilder av Omega?

Ranger emnet


Nultz

Anbefalte innlegg

Vurderer å bytte ut Vectra'en min med en Omega, har lyst på noe som drar på bakhjula! Det eneste som holder meg i tvil er utseende, Vectra blir meget deilig med hjelp av litt styling osv, men har enda ikke kommet over en Omega som har fått meg til å sperre opp øynene.. Hadde vert greit om noen kunne postet noen bilder av deilige Omegaer og fått valget mitt til å falle på Omega:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker dere om gamle bilen min eller gamle automat traktoren til REVlimit hehe

 

tar jeg ikke helt feil hadde du en 2.5 A, men litt steinmetz og 1 I-line grill og noen fæle øyelokk?

 

Men helt klar en av de peneste omegane i norge til nå. Men vent og se skal slå dere alle , bare gi meg et par år :)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker dere om gamle bilen min eller gamle automat traktoren til REVlimit hehe

 

tar jeg ikke helt feil hadde du en 2.5 A, men litt steinmetz og 1 I-line grill og noen fæle øyelokk?

 

Men helt klar en av de peneste omegane i norge til nå. Men vent og se skal slå dere alle , bare gi meg et par år :)

 

Alt Steinmetz mener du vel. Den bilen har jo ORGINAL Steinmetz styling, eksos og felger.

Untagen grillen da, men der er jo faktisk I-line finere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt steinmetz ?? hvor er bakrute senkern? Hvor er stripene på sidene?mye som mangler gidt.

 

Bilen har en steinmetz leppe , skjørt og bak leppe, det er alt. Og en I-line Grill.

 

Og steinmetz felger for og ikke glemme, men helt klar bilen var veldig pen, hadde han fjernet øyelokkene, Steinmetz grillen er penere en I-line synes jeg,

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår