Gå til innhold

Foringer

Ranger emnet

rfPolo

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har erfaring med å bytte foringer i forstillingen på polo? er dette et helvetes prosjekt eller...

Det lager en slags klakk, klakk lyd på høyre siden foran når jeg kjøre sakte... er dette foringene eller er hele dempern løs:rolleyes:

bilen har gått 130.000, er det unormalt tidlig å skifte foringer då??

hjelp!!:)

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 years later...
Kommer en god del klunkelyder fra venstre forhjul når jeg kjører forbi humper eller svinger skarpt til høyre. Mistenker at det er ytre stabstagsforing som er gåen. andre ideer? Hvor kan jeg få kjøpt disse foringene, og hva er ca prisen? :thanks

jeg skiftet nettop alle foringene til stabstaget (på hver side) på bilen min, koster så og si ingenting, i alt under 200 etter hva jeg husker og er enkelt å skifte selv. Dette kjøpte jeg hos møller:)

men klunkelydene kan jo også være en av bærearmsforingene, beste er å jekke opp bilen og finne ut. Dunker feks noe på golfen min i humper, der vet jeg det er bakre bærearmsforing som begynner å bli sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skiftet nettop alle foringene til stabstaget (på hver side) på bilen min, koster så og si ingenting, i alt under 200 etter hva jeg husker og er enkelt å skifte selv. Dette kjøpte jeg hos møller:)

men klunkelydene kan jo også være en av bærearmsforingene, beste er å jekke opp bilen og finne ut. Dunker feks noe på golfen min i humper, der vet jeg det er bakre bærearmsforing som begynner å bli sliten.

Er det vanskelig å skifte dem? behov for avansert verktøy? Fikk pris på rundt 300 for foringene (per stk, mekonomen). Fikk beskjed av en dude fra bilextra at det kan være gummien på endeleddet som er gåen. Knirker og knarker som bare det hvertfall! :hvaskjera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanskelig å skifte dem? behov for avansert verktøy? Fikk pris på rundt 300 for foringene (per stk, mekonomen). Fikk beskjed av en dude fra bilextra at det kan være gummien på endeleddet som er gåen. Knirker og knarker som bare det hvertfall! :hvaskjera

Hvilke foringer var det snakk om her, dem ytterst på stabstaget? (om så var det en svindyr pris!!) Denne er ihvertfall kjempe lett å fikse selv. Du skrur bare av mutteren og skiven, tar av foringene (2stk på hver side), tar på nye foringer, og skrur på igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider