aUDUN` Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Har merket etter den siste nedetiden BF hadde så ble det plutselig ikke mulig å poste med Mozilla som nettleser. Man får fårespørsel om å lagre eller åpne newreply.php istede, ikke særlig morsomt for oss mozilla brukere :iconsm Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Jeg merket ikke noe til dette i ubuntu med firefox, vanlig mozilla eller opera. Heller ikke de windowsmaskinene jeg har prøvd med opera eller firefox har hatt problemer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 har heller ingen problemer med dette Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Har ikke samme problem, men får ikke lagt inn svar på hurtigsvar, kun ved å trykke "post reply" og skrive inn der Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Jeg er på saken! Ganske mange tråder om dette ! :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Dette er jo pga serveren ikke får levert raskt nok.. sant? Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 har kun fått problemt et par ganger, men det var da jeg skulle åpne en tråd... Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Dette er jo pga serveren ikke får levert raskt nok.. sant? ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Har vært slik noen ganger hos meg også..:) Men ikke bare hos BF. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Dette er jo pga serveren ikke får levert raskt nok.. sant? Ja jeg tror det er en feil som skapes av den load limitern og DB servern. :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Ikkeno hos meg Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 fårespørsel[/img] Er dette når en sau spør om noe? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Er dette når en sau spør om noe? :D :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg