Gå til innhold

En lyd...

Ranger emnet

lars-frr

Anbefalte innlegg

Du burde kjøpe Haynes bok.. De er ganske gode og lærerike, når man ikke har så vannvittig peiling, har hjulpet meg mange ganger når jeg hadde gamlebilene mine... Kommer sikkert til å hjelpe meg igjen... Finner den sikkert på Biltema, og de er etter min mening verd sin vekt i gull, når man skal skru og fikle på dill og dall man ikke har vært borti før.....

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfG60Syncro

Du burde kjøpe Haynes bok.. De er ganske gode og lærerike, når man ikke har så vannvittig peiling, har hjulpet meg mange ganger når jeg hadde gamlebilene mine... Kommer sikkert til å hjelpe meg igjen... Finner den sikkert på Biltema, og de er etter min mening verd sin vekt i gull, når man skal skru og fikle på dill og dall man ikke har vært borti før.....

..eller laste den ned.. :]

f.eks http://elvisek.ath.cx/jetta/jetta_2_rozne/HAYNES-VW_Golf2_Jetta2.pdf

(mangler seff kap 6 om clutch og girkasse.. vet ikke hvofor)

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!! Det var litt morsomt å lese da... Se på det.....

Ville satset på papirutgaven, jeg... Så slipper jeg å printe alt det opplegget, eller ha laptopen med i smøregrava på jobb..... Vet du om noen plass der PG'n er med....? O gjerne litt Syncro....? Finer faen ikke......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mk2-16v

Det er jo klin umulig å fylle på olje der hvor man egentlig skal fylle den på, Tar i hvertfall lang tid.

Jeg fyllte på olje der hvor speedometer kabelen er skrudd fast, leste på Vwvortex at man kunne bruke det hullet også.

Det er nok det letteste, men det er jo litt fare for å kuke det til med det giret til speedo.... Du må ha litt utstyr for å bruke det hullet du egentlig skal.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfG60Syncro

Haha!! Det var litt morsomt å lese da... Se på det.....

Ville satset på papirutgaven, jeg... Så slipper jeg å printe alt det opplegget, eller ha laptopen med i smøregrava på jobb..... Vet du om noen plass der PG'n er med....? O gjerne litt Syncro....? Finer faen ikke......

=)

skriver ut det man trenger.. hehe. men nå har vi haynes i papir også. jeg har også amerikansk bentley for golf mk2 på cdrom.

nå eier jeg ikke syncro eller pg sjøl, så da har jeg følgelig ikke leta så veldig mye etter det. kan hende det finnes en del der ute, men det virker ikke sånn :|

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider