triggerhappy Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Etter en 20-25 minutters kjøretur rundt i Bærum fikk jeg lappen:cocain: Hadde bare èn topoengersfeil etter at jeg sneia en fyr som gikk i veien. Glad nå ja:) Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepa Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 gratulerer !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by triggerhappy ...etter at jeg sneia en fyr som gikk i veien. Heheheehehehee. Også er det bare 2poeng trekk for å nesten kjøre over en stakar på veien?? :cool: hehe, gjør seg det.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by triggerhappy Etter en 20-25 minutters kjøretur rundt i Bærum fikk jeg lappen:cocain: Hadde bare èn topoengersfeil etter at jeg sneia en fyr som gikk i veien. Glad nå ja:) Gratulerer!! Håper du har kjørt en del bil hvis du skal begynne å kjøre rundt i Cossien (i avataren din).. Er ikke akkurat lett førstebil, men det går jo hvis man bruker hue;) men uansett ,Lykke til! :cool: Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Gratulerer! Kjør forsiktig og bruk hodet, and enjoy! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tnrfd Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Gratulerer så mye! Kommer du med Cossie på skolen i morgen da? sitte på en tur? hehe Siter - Honda CB750K 1977mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Grattis Triggerhappy!! Mye råning i tiden som kommer da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiX Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Gratulere! Fint å ha lappen nå før vintren :) Men kjør no fårsiktig.. husk at det tar mange år før man er proff! Siter - 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet September 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by tnrfd Gratulerer så mye! Kommer du med Cossie på skolen i morgen da? sitte på en tur? hehe Takk! Nei, begynner ikke å kjøre i trafikk før brekket er i orden, er litt for vansklig å bakkestarte den uten håndbrekk. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Grattis ! birthday Cossie på vinter føre ?? kan jo bli morro :rolleyes: jeg har hatt lappen nå snart 2 år og hadde en FWD liten kjærre de første 2 vinterne. Nå kommer vintern igjen og jeg gleder meg IKKE til 220hk RWD på hardpakket snø og is. så jeg sier til deg som jeg kommer til å prøve å si til meg selv. Ta det pent og IKKE prøv å imponer noen ! ;)' og igjen Gratulerer.. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Gratulerer med førerkort. Kjør pent(som meg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by triggerhappy Takk! Nei, begynner ikke å kjøre i trafikk før brekket er i orden, er litt for vansklig å bakkestarte den uten håndbrekk. Må du ha brekk da? Du må jo ikke parkere i bakke, med mindre du bor i en ;) BTW: Grattis med lappen!! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DruZella Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Grattis med lappen da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Grattis trigger.... BTW, kjenner du en som heter Joachim Ski Torp? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet September 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by Laaars Grattis trigger.... BTW, kjenner du en som heter Joachim Ski Torp? Takk. Kjenner ikke ham nei. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg