funkes Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Grattis! Og husk...bilen kan skaffe deg ligg! Vær forsiktig og trø en lue på hodet! Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 BAKKESTART MED BREKK!!!!!!!!!!!!!????????? Erru snau du eller??? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by rdl BAKKESTART MED BREKK!!!!!!!!!!!!!????????? Erru snau du eller??? Klarer å bakkestarte alle andre biler uten brekk, men cosssien? ikke snakk om! Har nok med å få igang sinter-clutchen på flata! Skal selvfølgelig kjøre pent, har ikke råd til noe bulking! Forsikra i if... Funkes, det var jo derfor jeg kjøpte bilen;) Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by triggerhappy Klarer å bakkestarte alle andre biler uten brekk, men cosssien? ikke snakk om! Har nok med å få igang sinter-clutchen på flata! Skal selvfølgelig kjøre pent, har ikke råd til noe bulking! Er bare en vanesak å ta bakkestart med sinter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Grattis ;). Om 2 år ser det du meg i trafikken også :D. Er du med i Asker råneklubb forresten ? Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Grattis! :D Sinter-clutch kan virke litt uvant i starten, men det blir en vanesak akkurat som mye annet. PS: Husk hvor mye lappen er verdt, så ta godt vare på den ;) Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Grattis med lappen da... Er det ikke 4*4 du har? Burde da ikke være no problem på vintern det. Er vell bare å øve å øve å øve på bakkestart med sinter så går det nok til slutt, eller så er det jo bare å legge igjen litt røyk;) Jeg hadde allldri klart å ikke dra ut med cossien min om den sto klar i garasjen ass:) Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by as_no Grattis ;). Om 2 år ser det du meg i trafikken også :D. Er du med i Asker råneklubb forresten ? Nei, bare sopere som er med der. Candyman, jeg har 2wd. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by bing hmm, bor dere i nærheten? dama bor 5 min gange fra nesbru vgs, kjører som regel ut på motorveien rett etter ikea (mot oslo) par tre kvelder i uka rundt 23 tiden.. jeg stiller til race :P 150hp 4x4 2.8i :P går som et lyn med v power.. er veldig lite folk som vil race meg på hjemveien.. EDIT: glemte jo å gratulere!! mye ga du for cossie'n forresten? hvor har du forsikring? Jeg går på Nesbru VGS, men jeg bor på Bærums Verk og Triggerhappy bor vel i Asker? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Originally posted by triggerhappy Nei, bare sopere som er med der. Candyman, jeg har 2wd. hvorfor det ?:D Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg