Lars Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Gratulerer:) Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Grattis da,får ta godt vare på cossien i vinter, burde nok ikke provosere den for mye første vinteren din... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Gratulerer med førerkort.... kjør forsiktig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 gratulerer - men husk, du er ikke verdensmester! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Gratulerer! Du får komme bort på Nesbru en gang å legge noen breie :P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 ser frem til å treffe deg på motorveien forbi ikea en vakker natt :D :D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Grattis =) Fet bil har du og ! Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by triggerhappy Etter en 20-25 minutters kjøretur rundt i Bærum fikk jeg lappen Ikke trygt å gå i grøfta ute i Bærum nå nei.. :D Neida, gratulerer så mye.. :) Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Grattis med lappen!!! Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by triggerhappy Etter en 20-25 minutters kjøretur rundt i Bærum fikk jeg lappen:cocain: Hadde bare èn topoengersfeil etter at jeg sneia en fyr som gikk i veien. Glad nå ja:) Gratulerer med lappen :D hmm kjørte du bare i 20-25 minutter, jeg kjørte i 45 min (men hadde ingen feil) jeg gidder ikke si kjør forsiktigt for hvis jeg kjenner de "aller" fleste rett så kommer du til og gjøre alt annet en det, men husk at den første uka du har lappen er sjansen for "ett eller annet skjer" dobbelt så stor som uka etterpå, derfor er mitt tips og parkere bilen i en uke for og slippe risikoen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Gratulerer så mye med lappen. Regner med det blir litt stas å stille på streetmeet o.l. nå med egen bil og lappen og greier, etter å ha vært medlem siden mai 2002. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by RS-burner'n Gratulerer! Du får komme bort på Nesbru en gang å legge noen breie :P ser frem til å treffe deg på motorveien forbi ikea en vakker natt hmm, bor dere i nærheten? dama bor 5 min gange fra nesbru vgs, kjører som regel ut på motorveien rett etter ikea (mot oslo) par tre kvelder i uka rundt 23 tiden.. jeg stiller til race :P 150hp 4x4 2.8i :P går som et lyn med v power.. er veldig lite folk som vil race meg på hjemveien.. EDIT: glemte jo å gratulere!! mye ga du for cossie'n forresten? hvor har du forsikring? Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 grættis med lappen da yow Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Grattulerer! :D Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Gratulerer!! Husk og vis cossien den respekt den fortjener, ellers så er jo grøfta ikke langt unna... ;) Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg