oltedal Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Er det noen her som har peilig på hvor jeg kan får tak i det klippet der petter Solberg suser gjennom skogen i over 200 km/t, på snø, i en celica. Ganske kjent klipp, jeg har sett det på tv før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Det er en film som heter "Veien til VM med Petter Solberg" der den aktuelle "210km/t-over-skogen" klippet er med. Bra film btw, går ann å få tak i den på fildelingsprogram.. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oltedal Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Mens vi er inne på det. Noen som har link til filmen/lydfila der Henning Solberg prøver å forklare at han fikk problemer med et bremserør? Hysterisk morsomt:P "We nørly breik a brokepipe breik, and...." Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 hehe... knallbra.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg