Gå til innhold

'how-to' koble ISO kontakt til lednings nettet i bilen, med bilde, for de som trenger

Ranger emnet

c20let2k

Anbefalte innlegg

Spilleren skrur seg av når jeg tar ut nøkkelen, så skrur den seg på på 1. hakk når jeg vrir nøkkelen.

En stund siden jeg hadde tid til å se på dette men mener å huske at det lyste i forsterkeren etter jeg hadde låst bilen ja.

Det jeg synes er rart er hvorfor antenne forsterkeren er kobla på den blå ledningen, blir dette rett i det hele tatt..? En annen kompis sa jeg burde koble antenneforsterkeren på + å så koble remote på blå/hvit.

Noen som har peil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
  • 2 months later...

Hei

Låner denne tråden, håper at det er greit, er så mange nye tråder hele tiden, følte denne var ganske lik tema området.

Lurer på om det er noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik, eller noe lignende som gjør samme jobben:

Monacor FGA-22:

http://www.monacor.no/produkter/bilstereo-tilbehoerdiverse-1/vnr/066360/

Vil koble en cd spiller til forsterker ved å stjele lyd fra bak høytaler ledningene i bilen.

Finner ingen hjemmesider som har slike høynivå omformer utenom, Lyd og Sikkerhet.no i Trondheim, som jeg ikke får tak i.

God kveld,

Mvh

Wulf,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Låner denne tråden, håper at det er greit, er så mange nye tråder hele tiden, følte denne var ganske lik tema området.

Lurer på om det er noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik, eller noe lignende som gjør samme jobben:

Monacor FGA-22:

http://www.monacor.no/produkter/bilstereo-tilbehoerdiverse-1/vnr/066360/

Vil koble en cd spiller til forsterker ved å stjele lyd fra bak høytaler ledningene i bilen.

Finner ingen hjemmesider som har slike høynivå omformer utenom, Lyd og Sikkerhet.no i Trondheim, som jeg ikke får tak i.

God kveld,

Mvh

Wulf,

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=466&katid=78&mid=m436&id=&vn=736

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilleren skrur seg av når jeg tar ut nøkkelen, så skrur den seg på på 1. hakk når jeg vrir nøkkelen.

En stund siden jeg hadde tid til å se på dette men mener å huske at det lyste i forsterkeren etter jeg hadde låst bilen ja.

Det jeg synes er rart er hvorfor antenne forsterkeren er kobla på den blå ledningen, blir dette rett i det hele tatt..? En annen kompis sa jeg burde koble antenneforsterkeren på + å så koble remote på blå/hvit.

Noen som har peil?

Prøv å koble remote på Rød ledning(+15), så forsterkeren skrur seg på med tenninga.

Om ikke det hjelper ville jeg sjekka kabling og forsterker.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
Prøv å koble remote på Rød ledning(+15), så forsterkeren skrur seg på med tenninga.

Om ikke det hjelper ville jeg sjekka kabling og forsterker.

Det fungerer faktisk ikke, da forsterkeren (hvertfall min),

bare vill slå seg på ved remote (0,3v(?)).

MEN, det du kan gjøre, er og koble en bryter på remoten din, altså, du bestemmer selv når du vill ha på og av forsterkeren (så lenge spilleren er i gang) ved hjelp av en bryter. Jeg har koblet bryter på min, da det enkelte ganger er ganske godt og kjøre bil uten og bli konstant rytmisk massert i ryggen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider