Sondre Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Hei! Bilen min blei stjælt her om dagen og funnet igjen uten anlegg,felger, ratt/boss osv. Også har jeg bare delkasko på bilen,er det noen som har peiling på hvor mye jeg kan regne å få igjen da jeg ikke hadde ekstraforsikret stereoen og det andre.. verdier: Stereo: 25 000,- felger: 10-12 000,- ratt/boss: 2000 ,- Faen meg irriterende når sånt skjer! Siter Http://www.brennvin.net - 1990 Golf 2.0 GTI MK2 x 1977 Opel Ascona B 1.9S x 1978 Opel Kadett C 2.4i x 1988 BMW 325i Touring x 1990 Golf Sport 1.8 x 1983 VW Jetta 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Står vel i forsikringspapirene dine. Det varierer voldsomt fra selskap til selskap. De fleste har max på 10' på stereo og annet løsøre, kanskje det har blitt 15' nå faktisk. Kondolerer :( Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Husk iallefall at felgene regnes som en del av bilen, og at du ikke trenger ekstra forsikring på disse.... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Man pleier å ha "fastmontert utstyr" 12.000 sånn ca, i ei standard forsikring, det vil da dekke stereo med mere. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Jævli kjipt det der,utrolig hvor mangen håpløse folk det finnes:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bear Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by bmw-bergen Husk iallefall at felgene regnes som en del av bilen, og at du ikke trenger ekstra forsikring på disse.... Stålfelger, evt. std.alu.felger, regnes som en del av bilen, men har du heftigere felger enn hva som er standard, må du nok ha en spes.forsikring på dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by Bear Stålfelger, evt. std.alu.felger, regnes som en del av bilen, men har du heftigere felger enn hva som er standard, må du nok ha en spes.forsikring på dem. Det er ikke i tråd med hva jeg fikk oppgitt av mitt forsikringsselskap... Jeg spurte om jeg måtte kjøre ekstra forsikring på felgene, for jeg skulle ha dyrere felger enn standard, og da sa de bare at det ikke var nødvendig, for de regnes som en del av bilen... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by Sondre Hei! Bilen min blei stjælt her om dagen og funnet igjen uten anlegg,felger, ratt/boss osv. Også har jeg bare delkasko på bilen,er det noen som har peiling på hvor mye jeg kan regne å få igjen da jeg ikke hadde ekstraforsikret stereoen og det andre.. verdier: Stereo: 25 000,- felger: 10-12 000,- ratt/boss: 2000 ,- Faen meg irriterende når sånt skjer! Kjipt detta.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg