Överladdaren Skrevet Juli 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2002 Takket være fucku Ranveig Frøiland fucku skal det nå fortetaes en gjennomgang av avgiftsystemet ved bruktimport, noe som vil kunne få enorme konsekvenser for prisene på bruktbiler fra utlandet... Ved å sende henne en mail der dere forteller hva dere synes om denne avgiftsøkningen kan vi kanskje gjøre en liten forskjell.. ranveig.froiland@stortinget.no Nå må norske billister slutte å godta alt de folkevalgte finner på, og sette foten ned! Vi kan ikke godta at dette "mennesket" skal få viljen sin, og enda et sugerør ned i lomma vår! Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juli 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2002 Originally posted by Överladdaren Takket være fucku Ranveig Frøiland fucku skal det nå fortetaes en gjennomgang av avgiftsystemet ved bruktimport, noe som vil kunne få enorme konsekvenser for prisene på bruktbiler fra utlandet... Ved å sende henne en mail der dere forteller hva dere synes om denne avgiftsøkningen kan vi kanskje gjøre en liten forskjell.. ranveig.froiland@stortinget.no Nå må norske billister slutte å godta alt de folkevalgte finner på, og sette foten ned! Vi kan ikke godta at dette "mennesket" skal få viljen sin, og enda et sugerør ned i lomma vår! Det er det STYGGESTE jeg har sett Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Juli 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2002 Mail kan også sendes til Per Kristian Foss... per-kristian.foss@finans.dep.no Ville du hatt hånden hans i lommen din? (grøss) Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juli 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2002 skal det bli ENDA dyrere å importere bil??? :mad: jammen....jammen....hvorfor i heiteste er ikke vi også med i EU?? i EU-land betaler de vel bare moms (?) og vrakpant ved import av biler....? og,hvorfor må vi ha ALLE bakdelene,og INGEN av fordelene,som EU gir,når vi er medlem av EØS??? *** JA til NULL avgifter ved import av bil!! *** :D folkevalgt my ass!!! er ihvertfall ikke jeg som har valgt hu busktrollet der inn på stortinget....! Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Juli 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2002 Enig at avg. er helt på trynet... Vi får kjøre på med mail til dem... Når det gjelder EU hadde ikke det hjulpet.. Se bare på Danmark, de har vært med lenge, men ar minst like dyre biler som Norge... Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Juli 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2002 Håper jeg rekker å ta inn en bil før dissa raglene trer i kraft... (Prosjekt BIL starter Mandag 15.07.2002 (tar ca 2-3mnd)) Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2002 Vi får for faen gjøre alvor å vise vilje og styrke til de folkevalgte. Nu må vi tenke ut en demo. i Oslo snart. -- Orb Net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Juli 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2002 en kjør sakte aksjon kansje? litt organisering og det kunne blitt bra det.. Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Juli 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2002 Et eller annet skulle vært gjort ihvertfall... De kan jo gjøre som de vil, ingen som protesterer uansett Ihvertfall ikke som de merker no til.... Er med jeg, hvis det blir et eller annet :mad: Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2002 Har hørt at det er kjedelig når m0t0rhavar1er st0pper 0pp traf1kken :D -- Orb Net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Juli 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2002 Originally posted by Schlasken en kjør sakte aksjon kansje? litt organisering og det kunne blitt bra det.. Hva med en kjør-fort-aksjon, med slagordet "faen hvor vi bryr oss!" Men det løser kanskje ikke problemet med bilavgiftene... Men moro har det sikkert vært :D OZzzt zzzz Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Juli 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 Eller så kan vi jo "tagge" ned alle de forbanna fartsboksene... Meg og en kamerat tenkte litt på det når vi kjørte hjem fra Sverige.. Fartsgrensene her er jo helt på trynet, 80, og det myldrer av bokser.. Kunne fortsatt å "tagge" til de satte opp grensene... ' Neida, bare kødder. Ville aldri gjort noe ulovlig, ikke sant Hr Politi;) Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 Originally posted by AJ82 Eller så kan vi jo "tagge" ned alle de forbanna fartsboksene... Meg og en kamerat tenkte litt på det når vi kjørte hjem fra Sverige.. Fartsgrensene her er jo helt på trynet, 80, og det myldrer av bokser.. Kunne fortsatt å "tagge" til de satte opp grensene... ' Neida, bare kødder. Ville aldri gjort noe ulovlig, ikke sant Hr Politi;) Det gjorde ehhh ble gjordt når de kom i Vestfold :D :D :D Tjuk Tectyl virker bra :D Men husk bare på linsa og blitzen ellers ser de det med en gang hvis man sprayer ned hele boksen. De er ofte også brukt som skyte skiver :D :D :D Det som er ille med de nye er at de sender bildet direkte til polti når de kommer da men i potitt norge komme rde sikkert. :( Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Juli 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 Men med en tykt lag tectyl, blr det vel ikke mye å sende vel... Men jeg mener, mange fartsgrenser er helt latterlige... Den ved svenskegrensa er en... E 18 mellom Terlemark en annen.. Her ble grensa satt ned til 80 i vinter, og nå har de funnet ut at de ikke gidder å sette den opp igjen... Også her har det blitt satt opp flere bokser... Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Juli 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 Å dæsje på sort tectyl er kanskje litt lett å se... Jeg har litt tro på klarlakk, sprayet på med skikkelig elendig ru finish. Nok til å forvrenge bildet, og nesten umulig å se før en kommer på kloss hold! Jeg kommer ikke til å bære noe nag hvis noen prøver ut denne varianten før meg... :) OZzzt zzzz Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg