Överladdaren Skrevet Juli 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 Dette svaret fikk jeg på mailen jeg sendte Ranveig Frøiland :ssip: Her trengst det noko oppklaring. 1. Eg ønskjer IKKJE endra avgiftsfrådraget ved bruktimport. 2. På bakgrunn av at importen av bruktbilar har hatt ein sterk auka dei siste åra, har eg stilt eit spm. til finansministeren kva han meiner kan gjerast, slik at det ikkje går utover nybilsalget i Norge. 3. Eg tykkjer det er heilt ok. at folk får importera bilar. 4. Finansminsisteren seier han vil koma attende til desse spm. i samband med budsjettet til hausten. 5. Eg har sagt på spm. frå media at vi må vurdera dei norske avgiftene bruktbilar, f.eks. omregistreringsavgifta. Dette ser eg at du meiner og. Argumenta dine tek eg med meg, og NB! Eg er ikkje avgiftskåt....eh....jo forresten...det er eg! Helsing Ranveig Frøiland :ssip: Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg