Dawg Dee-Lux Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Hvis ikke dette er en billig printer så vet ikke jeg. Den ligger i en b-vare haug på Lefdal (Alna) hvis noen skulle få lyst på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by fcuk Hvis ikke dette er en billig printer så vet ikke jeg. Den ligger i en b-vare haug på Lefdal (Alna) hvis noen skulle få lyst på den. Printere og sånt som selges som B-vare er ofte i praksis dyrere enn å kjøpe a-sortering.. Er ofte at B-varen mangler blekk og sånt, blekk koster ofte mer enn en ny skriver.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by Ascona Printere og sånt som selges som B-vare er ofte i praksis dyrere enn å kjøpe a-sortering.. Er ofte at B-varen mangler blekk og sånt, blekk koster ofte mer enn en ny skriver.. Det har du absolutt rett i, som regel er det omtrent like billig å kjøpe en ny skriver, men da må man også ta i betraktning at til f ex en HP skriver kommer med 20ml blekk patron, og nye patroner til samme pris som skriveren er 45ml eller noe sånt, altså dobbelt så mye blekk... Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Hehe jobbet på binders 1-2 år...Og Lexmark er vel kanskje den værste printeren å kjøpe patroner til..475 for en farge tror jeg..Men så får du jo Dataline sine uorginale da,de leverer til de fleste skriverne...Skal du bruke printeren en del så kjøp en Canon skriver,mye støy men ellers god og billige patroner... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Hehhe.. dritt :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 JEG ER SÅ GLAD JEG IKKE JOBBER PÅ DEN DRITT SJAPPA LENGER (lefdal) Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg