Gå til innhold

Lys til utetempmåler...

Ranger emnet


R_Style

Anbefalte innlegg

Har ikke bilen i nærheten av meg her nå, men var kjapt innom Bilia i dag, å sa j skulle ha pære til utetempmåleren som sitter orginalt i instrumentpanelet, men fikk da beskjed om at j måtte bytte hele måleren, noe som j ikke tror at stemmer...

 

Noen som vet hvilken type pære som sitter der, med eller uten sokkel?

 

Bilen det gjelder, 96 mod 940...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problemet med min 940-96mod. Har titta så vidt bak der via og se oppunder dasjbordet. Syntes det ser ut som at en må skru opp en skrue for å komme inn. Gidder du legge ut neon bilder av da du bytter pære r_style?. Så jeg får se åssen den ser ut og hvordan det gjøres? :)

Volvo 940 Turbo Intercooler (1996) t34, 968dyser, 3"lmm, spesial chipær, stor cooler,

Opel Vectra A 2.0i (1993) SOLGT

 

Bilen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=155639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for raske svar! Da får j stikke innom Bilia igjen, å si hva de sier denne gangen... Hehe

 

 

Faen av og til er jeg skremt over kompetansenivået til enkelte som jobber hos Volvo forhandlerne her i landet.Selvsagt er det nye pærer til ute temp.var ute og skulle ha lys til alle bryterne mine ,det var også en stor nøtt og knekke.

 

også har vi de som sier det er utgått fordi de ikke gidder og lete opp delenummeret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen av og til er jeg skremt over kompetansenivået til enkelte som jobber hos Volvo forhandlerne her i landet.Selvsagt er det nye pærer til ute temp.var ute og skulle ha lys til alle bryterne mine ,det var også en stor nøtt og knekke.

 

også har vi de som sier det er utgått fordi de ikke gidder og lete opp delenummeret

 

Ja, det er til tider jævli irriterende... Men men, nå er snart Vadis -04 oppe å går her, så da kan j takke meg selv hvis det blir feil når j skal bestille/handle noe...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

korrekt.. har skifta den sjøl.. inga problem.. men jeg løsna på instrumentpanelet for den var forholdsvis hard å vri rundt hvis en fikk hånda oppunder og bak instrumentpanelet..

 

Hvertfall veldig fort gjort å ta av ramma som holder instrumentpanelet og skruene.. Trenger ikke ta det helt ut... bare ut med skruene og ta et ut så langt ledningen tilllater..så kommer en til..

 

Men gikk greit å skifte..

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår