saab9000 Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Jeg skulle til å gå inn på radiostyrt.no , men da kom det opp en side, som det stod forbidden. You have no acsess. SKjer det samme med dere eller? Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Går fint her. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Får opp "forbidden" jeg også faktisk, veit ikke hvorfor :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grufle Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Jeg fikk opp en side med forbidden-overskrift jeg også. De holder kanskje på med oppdateringer eller noe slikt, og da vil de sikkert ikke at folk skal gå inn på siden immens. Veldig vanlig det det. Sikkert bare å vente noen dager, så er den oppe å går igjen! Siter http://www.drcracing.webs.com - 1990 Ford Fiesta XR2i 8v CVH - 1990 Ford Fiesta XR2i 8v CVH (Gatebilprosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Slett cookies og prøv igjen.Forumet var nede en liten stund for serverflytting etter som jeg har forstått og da kan det vel henge igjen noen bugs! Edit: espeng:Forumet tas ned kl 22 i kveld mandag 19.02.2007. Kommer opp igjen i morgen tidlig tirsdag 20.02.2007. Det skal gjøres en del vedlikehold, blandt annet skal alt flyttes til servere i Norge istedet for at de ligger i utlandet som i dag. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Jeg fikk beskjed om at serveren var for opptatt en gang...har aldri sett det før! Hva kaller dere dere på forumet da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 forumet var "nede" leeenge for noen dager siden da...men funker fint nå..hehe ;) kaller meg: extremracing.net jeg da :) Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fabiz Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Forumet var nede grunnet vedlikehold, og flytting. Funker fint hos meg. Heter det samme på alle forumer. Fabiz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_s90r_ Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 skjedde det samme hos meg, men jeg skrev bare ( http://www.radiostyrt.no/forum ) da funket det bra..:) Siter Mvh Adrian Volvo 245 Turbo 81 Polaris RMK 155" 600Ho 07 Massey Ferguson 4355 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg