CagmaN Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Hei. Har en 2000mod A3 1.8TQ. Bare lurte på en ting angående handsfree. Har et uttak under midtarmlene. Og når jeg kjøpte bilen så fikk jeg beskjed om at jeg kan plugge i en ledning til mob og få mob på anlegget i bilen. Men tlf nr visning i radiodisplayet og greier. :) men lurer på hvor jeg får kjøpt denne ledningen, vet jeg må ha en holder også, som passer mobilen. En annen ting jeg hørte var at jeg kunne få en sånn ledning med Bluetooth, så jeg slipper holderen. Noen som har litt peiling på denne fronten? Så hadde det vært fint med litt hjelp. Kanskje noen som kan slenge opp en link eller no sånt?? Har orginal consert spiller i A3'en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Dra innom møller.. Har ikke hørt om den blåtann løsningen, men mulig de vet det. Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CagmaN Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 ok... takk men ingen andre som har noen erfaring med dette??? :blunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg