Gå til innhold

Felger Brock B1 på golf II

Ranger emnet

1984GTD

Anbefalte innlegg

Har du bilder av en golf II med brock b1 felger (de med bred kant)?

Jeg har ikke bestemt meg enda for hvilke felger jeg skal kjøpe, men en ting er sikkert og det er at det skal bli felger med kant. Akkurat nå tror jeg at jeg går for 15" brock b1, hvis ingen kommer med andre forslag...

Har du noen tips til hvilke felger jeg skal kjøpe? skriv antall tommer og navnet på de så skal jeg sjekke de opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9x16 mener han.

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=20437&page=58

Sjekk side 56 og 58, der finner du noen bilder. Men ville kjøpt med polert kant om jeg var deg:)

Takker. Brock B1 er nydelige felger ass. Blir nokk med polert kant hvis jeg kommer over 4stk til sommeren.

Hva må man regne for å betale for et pent sett til golf med polert kant ? Cirka 10K?

Skal høre med big wheels om pris også.

Hvor mye skal bilen senkes for å bli god å kjøre (også om vinteren) samt at det ser pent ut? fint om noen kan fortelle meg det siden jeg begynner nå å legge litt planer om prosjektet.

Kan ikke kjøre med fete felger uten senking vel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker. Brock B1 er nydelige felger ass. Blir nokk med polert kant hvis jeg kommer over 4stk til sommeren.

Hva må man regne for å betale for et pent sett til golf med polert kant ? Cirka 10K?

Skal høre med big wheels om pris også.

Hvor mye skal bilen senkes for å bli god å kjøre (også om vinteren) samt at det ser pent ut? fint om noen kan fortelle meg det siden jeg begynner nå å legge litt planer om prosjektet.

Kan ikke kjøre med fete felger uten senking vel..

Ja 11 k da får du ett nytt sett med dekk. Snakk med med "vwbus" her på forumet, han handler rett fra fabrikken i tyskland. Har selv handlet ett sett 9x16 Brock b2 av han, veldig fornøyd :)

Sjekk her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=160941

Blir jo best med justertbart da, da kan du jo bare stille den opp når vintern kommer. Ellers er vell 60/40 ett ok alternativ vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 11 k da får du ett nytt sett med dekk. Snakk med med "vwbus" her på forumet, han handler rett fra fabrikken i tyskland. Har selv handlet ett sett 9x16 Brock b2 av han, veldig fornøyd :)

Sjekk her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=160941

Blir jo best med justertbart da, da kan du jo bare stille den opp når vintern kommer. Ellers er vell 60/40 ett ok alternativ vil jeg tro.

Nice! Justerbart koster vel en god del. 60/40 ligger i planene mine ja. Får se når tiden nærmer seg hva jeg ender opp med. Reiser til Spania klokken 1700 i dag. Skal prøve å få tak i vwbus når jeg kommer tilbake på mars en gang.

Takk for info btw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eventuelt sjekke HER.

danke. Har fulgt med på tråden din massern. Du er en god kandidat til at dama er litt små sur nå siden jeg skal prioritere felger og senk isteden for en ferietur i sommer. hehe. Kunne tenkt meg felgene dine. Men er vel ikke så lett å kommer over, da faller nok valget på et sett brock b1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider