roysekk Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 tenke jeg skulle bestille noe fra denne siden http://als-carstyling.dk/ noen som har handlet der før eller kjenner til denne siden? Siter *Golf 2, 1,6L* *solgt* *Golf 3 GTI* *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 jeg handlet der for snart en mnd siden og har ikke fått svar på mail eller telefon og heller ingen varer.. forhåndsbetalt.. :( kan heller gi rapport når noe skjer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysekk Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 jeg handlet der for snart en mnd siden og har ikke fått svar på mail eller telefon og heller ingen varer.. forhåndsbetalt.. :( kan heller gi rapport når noe skjer.. okei. vil ikke handle der vist jeg ikke får varene:P. Siter *Golf 2, 1,6L* *solgt* *Golf 3 GTI* *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg