Gå til innhold

Kjøp av AngelEyes + xenonkit

Ranger emnet

exmith

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en Blå Audi A3, ustyla, kun 18toms A8 felger å justertbart Senk.

Store planer om styling klart til sommeren.

Men i dag kjørte jeg i rumpa til en bil, ikke stor skade, mn må kjøpe nye frontlykter =/

Før var planen å kjøpe vanlige facelift lykter, men har alltid hatt sansen for angeleyes :angelsmili:

fkfsai035jq4.jpgfkfsai037nm3.jpg

3000kr @ quality-autoimport.no

Har et par spm før jeg setter i gang.

* Hva er finest på en Blå A3 ? Sorte eller chrom angeleyes lykter ?

(Ikke funnet noen bilder, noen som kan linke?)

* Når jeg kjøper dem nye FK Angeleyes'a, da følger 'pærehodet' (som fjern,nær & parklys sitter fast i)

med i pakken? Så må jeg lage ny plugg som skal i lykta, deler som jeg kjøper hos Audi ? Stemmer dette?

* Anbefaler dere å handle 50w 8000k xenonkit fra uberbillig.com?

Da trenger jeg bare Singel-Xenon? Å hvordan funker dette, bare til å fjerne Nærlys pæra, er det alt ? Ingen modding?

Har lest guiden på VwAudi forumet om hvordan mann lager plass til facelift lykter bare så det er sakt ;D

Håper på svar, takk =)

Audi A3 1.8TFSI 08

x 1998 Audi A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en blå A3 og jeg hadde også et dilemma når jeg skulle kjøpe angeleyes, om jeg skulle ha chrome eller svart, har mauritiusblå eller hva fargen heter, og jeg kjøpte svarte lykter, blir litt mere hissig front da...

- 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line

x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt)

x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt)

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en blå A3 og jeg hadde også et dilemma når jeg skulle kjøpe angeleyes, om jeg skulle ha chrome eller svart, har mauritiusblå eller hva fargen heter, og jeg kjøpte svarte lykter, blir litt mere hissig front da...

Hm ja stemmer jo det, mer hissig front med svart. Men føler også at bilen får en mer facelift over seg med chrome, ser nyere ut. Klarer ikke å bestemme meg uten bilder uansett =/

Audi A3 1.8TFSI 08

x 1998 Audi A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peder Ferjebilettør

* Anbefaler dere å handle 50w 8000k xenonkit fra uberbillig.com?

Da trenger jeg bare Singel-Xenon? Å hvordan funker dette, bare til å fjerne Nærlys pæra, er det alt ? Ingen modding?

Anbefale ikkje å ha så sterkt på nærlyset. Det kommer til å blenda voldsomt for andre billister. Vil anbefala 35W i nærlys og 50W i fjernlys viss du skal ha det. Har 35W bi-xenon på min, det fungerer fantastisk bra:D

Når det gjelde farge på lyktene: Hadde det vore min bil så hadde eg gått for svarte lykter. Kan bli ganske kult og hissigt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøpe chrom m3 speil eller hva det heter(som på bildet), har tenkt på lister rundt vinduene. Å chrom list bak på bagasjeluke.

Har oginal grill nå, å den tenkte jeg å beholde, kansje lakkere audi merket med bilens farge frem til den nye fangeren.

Tror jeg går for chrome.

Her er fronten jeg har tenkt å handle..

310035og-2jpg.jpg

Audi A3 1.8TFSI 08

x 1998 Audi A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider