halsen89 Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Hei, Skal ha magneten ut av kassa, skal jeg bytte om på fasene da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Ja, hvis du var fornøyd med lyden/timingen slik den var. Litt "unøyaktig" å si man bytter om noen faser, man bytter om Pluss og Minus, dermed blir fasen snudd 180 grader. Men det er flisespikking fra min side. :) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Ja, hvis du var fornøyd med lyden/timingen slik den var. Litt "unøyaktig" å si man bytter om noen faser, man bytter om Pluss og Minus, dermed blir fasen snudd 180 grader. Men det er flisespikking fra min side. :) jaok, har sett noen skrive at man skal bytte + og - vis man snur elementet, jeg kommer vel til å prøve begge måter, se hva som funker best! Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 hvis du ikke har faseendring på spillern din da :) Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 hvis du ikke har faseendring på spillern din da :) har det på ampen værtfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg