Gå til innhold

Min Golf III 93 1.6 GL ...solgt...

Ranger emnet


sYmpoZiuM

Anbefalte innlegg

ikke værst dette nei! er ikke så for lexuslooken men de var faktisk ikke så værst!;)

 

men som audun her sier, hvis du kan og har tid(og ork) til å fjerne vwemble og visker så blir "helheten" mye bedre:) men du skal sikkert gjøre noe greier, så kanskje litt unødvendig å fortelle deg dette:p

 

uansett,ta bilde i dagslys? :)

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 170
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

 

Du bør lage en litt mer "clean" bakluke.. Fjerne vw logoen og vindusviskere.. Modde om skilt gropa, da begynner det å se bra ut :)

 

Stå på videre, digger felgene

 

 

trorkje eg ska "cleana" bakrutå heilt nei, syns egentli ikkje d e så gale me viskaren på, men embleme ska nok vekk, å fiksa litt i gropå, kanskje fjerna heile "håndtaket" også... hvis eg orke å montera "release" knapp t baklukå... uansett så blir nok d ei stond t...

men takk for innspill:)

 

uansett,ta bilde i dagslys?

 

baklukå mi e så stygg:( buhu! litt sånne rust flekkar så ikkje e blitt tatt ennå... tar di når eg lakkere... som e så snart eg får på stylingen å komme mg inn på verksted me an!

Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro

Audi A3 1.8T Ambition

Golf 3 1,6 GL ...solgt...

Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

då va bakpottå å konfilteret montert;)

 

har tatt nytt bilde av rævå nå, itte pottå kom på...(baklukå e schtøgg å rusta! men d blir jo seff fiksa når eg ska få an opplakkert:)) pottå henge litt lavt nuh, men d e bare fordi den e klargjort t dyptype skjørtet som komme om (foråpentligvis) ikkje så lenge!

har ikkje tatt bilde av konfilteret, for eg harkje fått sotte inn lufterøyr fra skjørtet ennå + titan plata mellom motor og filter for å skjerma d.. tar heller bilde når d e ferdi montert liksom:D

 

SSA50278.jpg

Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro

Audi A3 1.8T Ambition

Golf 3 1,6 GL ...solgt...

Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk oval potte hadde passet den bilen mest..Få den litt lengre opp mot åpningen.. Og når det er snakk om baklyktene sko det vært rødt å hvit delte(klare).. evt en bakluke spoiler!! Det var min mening, ellers er bilen på riktig vei..

AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine

xNissan 200sx S14 95 SOLGT

xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT

xgolf 3 vr6 SOLGT

xGolf gti g60 SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyktene falt ikke i smak på denne kanten her, men potta så jo pen ut.

 

Og hva med å skrive norsk fra nå av? Orka ikke å lese hele det siste innlegget ditt grunnet uforståelig dialekt.

 

haha! JEG har da ikke uforståelig dialekt :p

 

østlendingar asså!

 

Tror faktisk oval potte hadde passet den bilen mest..Få den litt lengre opp mot åpningen.. Og når det er snakk om baklyktene sko det vært rødt å hvit delte(klare).. evt en bakluke spoiler!! Det var min mening, ellers er bilen på riktig vei..

 

kommer nytt hekkskjørt på, og det er dyp type, derfor er potta lakt litt ner nå, i håp om at den kan henge der den er når jeg monterer skjørtet.

 

når det er snakk om baklyktene så har jeg ikke lyst på "clear" looken... synes rett å slett det blir for vanlig...+ jeg er kjempe fornøyd me di lyktene:D

 

bakluke spoileren er også på vei :) (som det står i start posten:))

 

er også smoked sideblink på vei nå...og snart lysbryter med RIKTIG tåkelys knapp og justering av hovedlyktene!

 

sitter bare å venter og gleder meg til far min kommer hjem så jeg kan få lakkert alt sammen + tatt all rust på lakkeringsverksted BILLIG:D:D

 

liker tilbakemeldinger, så ikke stopp med det:) takk takk :D

Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro

Audi A3 1.8T Ambition

Golf 3 1,6 GL ...solgt...

Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

en liten oppdatering kanskje...

 

har fått stylinga nå, alt ligger å koser seg i kjellerstua.

de nye hovedlyktene er blitt slengt på, og det samme med grillen (som fortsatt er ulakkert).

 

har fått meg ny lysbryter og nye sideblink.

lysbryteren er montert, mens sideblinka får vente til jeg har kjøpt meg nye framskjermer.

 

hmm, ellers så er det vel ikke så mye som har skjedd....åh, joda! har fått tilbud på hellakkering! 8 000 for all ny styling + hele bilen og da får jeg kanskje jobba litt på verkstedet mot forminsking av beløpet! syntes det var en grei pris, noen som vet om noe billigere?:angelsmili:

 

jaja, til bildene nå da:p

 

SSA50286.jpg

SSA50287.jpg

SSA50288.jpg

SSA50290.jpg

SSA50291.jpg

SSA50292.jpg

 

 

må bare legge til at fangeren som det stod Rieger på når jeg bestilte var vist Lumma...gjør meg ingenting var den looken jeg ville ha uansett.. panserforlengeren var ikke rieger, den var mattig, og grillen var heller ikke rieger den dukka opp som bonrath! (me en helvettes utheva skrift på nederste lista! supert!)

Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro

Audi A3 1.8T Ambition

Golf 3 1,6 GL ...solgt...

Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis alt går etter planen går bilen min til full downrub og hellakering i slutten av neste uke:phatyo

 

senkesettet er nå også godkjent i vognkort:) nye fremskjermer står for tur på innkjøpslista:) og nye kanaler!

Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro

Audi A3 1.8T Ambition

Golf 3 1,6 GL ...solgt...

Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaddam, da er bilen kjørt inn til lakkereren som skal begynne på den imorgen:)

var også til innkjøp av nytt speedometer på skroten på freddan, noe som var på tide! (var dritt lei den schvære analoge klokka)

så nå er det turteller på min å:cool:

da kan jeg jo gå til innkjøp av noen nye skiver snart å:titties:

 

jaja, dett var dett for nå. skal prøve å få en kompis til å ta noen bra bilder av bilen (marvil style? :D) når den kommer hjem fra lakk-legen:)

Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro

Audi A3 1.8T Ambition

Golf 3 1,6 GL ...solgt...

Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

tøft! kanskje kanskje:)

bytter jeg bak bytter jeg nok framme å da:D

 

:thanks for teh tipp

Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro

Audi A3 1.8T Ambition

Golf 3 1,6 GL ...solgt...

Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår