Gå til innhold

Min Golf III 93 1.6 GL ...solgt...

Ranger emnet


sYmpoZiuM

Anbefalte innlegg

  • Svar 170
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

våkna opp i morges å skulle til å kjøre på jobb, å tror dere for f*** i he****** ikke at felga har blitt stjelt inatt eller?!

forbanna tjuv jævler som går rundt å fucker opp for folk! fa** altså! å i tillegg så har de satt bilen ner på skjørta! bare for å være koslige liksom!

forbanna elendige pakk! FAH!! :fatality:

 

bilder kommer... :(

Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro

Audi A3 1.8T Ambition

Golf 3 1,6 GL ...solgt...

Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida, kondolerer.. :(

Mye skade eller ?

 

sideskjørtet står å spriker + det er bøyd opp som fah, får ikke opp døra engang!

 

skal opp til møller nå å finne ut hvorfor i helvette jekkesensorene ikke funka! forbanna dritt!

Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro

Audi A3 1.8T Ambition

Golf 3 1,6 GL ...solgt...

Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater folk som faen ikke forstår forskjellen på "mitt og ditt". Synd at noen skal tukle til en så fet bil ... :(

 

jo takk, er ikke så sinnsykt glad i sånne selv:p

 

jeg kommer til å klikke pitbull på tryne til den som kjører rundt i byen med sånne felger! slå først, spørr etterpå! vet bare om 1 bil me like felger, så det blir ikke noe problem å kjenne igjen!;)

Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro

Audi A3 1.8T Ambition

Golf 3 1,6 GL ...solgt...

Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo takk, er ikke så sinnsykt glad i sånne selv:p

 

jeg kommer til å klikke pitbull på tryne til den som kjører rundt i byen med sånne felger! slå først, spørr etterpå! vet bare om 1 bil me like felger, så det blir ikke noe problem å kjenne igjen!;)

 

Var en tulling som kjørte inn i bilen min også og klemte bakskjermen godt inn. Da stikker man selvfølgelig bare av ... Har banket ut det værste, sparklet og pusset (som ny :p) - men så var selvfølgelig lakkboksen en anelse for blå, så blir ikke ferdig i dag. :(

 

:p

..../.------------\...... OEM VW <3

.../.___________.\......

../( )========( )\.....

.|\______ ______/|....

.|_\_____ _____/_|....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævli surt! Bilder av skadene da? Får håpe ikke kanalene er bøyd også da

har bilder av bilen som den sto imorges, og slik den står nå oppe hos møller:( kikka under på ene sida der jekken ennå sto igjen... var litt bøy i kanalen, men det gjør ikke så veldig mye... på andre sida har jeg ikke sett engang... heldigvis var ikke sideskjørtet ødelagt, det spratt tilbake der det skal stå når jeg fikk heva bilen å fått den på hjul igjen...må bare lime det på igjen...

 

Var en tulling som kjørte inn i bilen min også og klemte bakskjermen godt inn. Da stikker man selvfølgelig bare av ... Har banket ut det værste, sparklet og pusset (som ny :p) - men så var selvfølgelig lakkboksen en anelse for blå, så blir ikke ferdig i dag. :(

 

:p

 

det har også skjedd me denne bilen:p før jeg styla den da...

mora mi lånte den på jobb, så når hun kom hjem så var bilen 10cm kortere på venstre sia enn på høyre:p

da var det noen som hadde kjørt i den i ei jævla fart, så bare stukket av:( fikk heldigvis fiksa det gratis da:) men det var en skade på 15k.. akkurat 1 uke etter jeg hadde kjøpt bilen:D

greit å fikse ting sjøl, men når det kommer til sparkel og lakk, da setter jeg det vekk :p

har du en tråd om bilen din eller?

Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro

Audi A3 1.8T Ambition

Golf 3 1,6 GL ...solgt...

Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la meg først begynne med å si fin golf! spessielt lykkta =)

 

og det med felga lei for d ass... ganske skremmende å høre fra folk om slike ting når jeg vet det kan skje med MIN bil også!... =/

 

tenker å bygge et lite hundehus til bilen min også ELLEr hver gang jeg er ferdig å kjøre tar jeg av felgene :D

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la meg først begynne med å si fin golf! spessielt lykkta =)

 

og det med felga lei for d ass... ganske skremmende å høre fra folk om slike ting når jeg vet det kan skje med MIN bil også!... =/

 

tenker å bygge et lite hundehus til bilen min også ELLEr hver gang jeg er ferdig å kjøre tar jeg av felgene :D

 

takk takk:)

et hundehus kan være greit å ha:)

kjipeste er liksom at alarmen ikke slo ut! hadde den gjort det hadde jeg sluppet å leite etter helt rykende ferske deilige felger... men bøttekant denne gangen:p hehe, er komt over det nå:p håper nesten jeg ikke finner dem igjen:) blir nok en litt annen stil på de nye:p

 

et lite tips.. kjøp deg 4 låsebolter, en i hver felg! det lønner seg!

 

Her de stukket av med felgene dine nå?

 

den er kjip...

 

vel, hvis du ikke finner dem igjen, og ender opp med nye felger, så må vi ha en ny photoshoot :p

 

jepps det har de:(

det blir nye ferske felger:) kanskje nytt panser og litt andre småting med det samme?:p trenger alltid et spark i ræva for å komme igang med noe nytt igjen vet du:bok:

 

ny photoshoot er jeg selvsagt med på:) flytter til BÆRGÆN om 2 uker da, men blir å stikke hjemom tidt og ofte:)

 

Mi snakkes *trallende musikk som synger "1881"*

Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro

Audi A3 1.8T Ambition

Golf 3 1,6 GL ...solgt...

Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår