Gå til innhold

Min Golf III 93 1.6 GL ...solgt...

Ranger emnet

sYmpoZiuM

Anbefalte innlegg

• Svar 170
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pen bil, og de nye felgene syns jeg også var nice! 40-45K får du sikkert for den. Bry deg lite om hva de andre sier. Men kan være noe vrien å selge med årstiden tatt i betraktning.. (?)

Du skulle prøvd 50k i mai/juni :)

Det er flere som prøver seg hvis man kjiker på autodb.no. Denne f.eks

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1702950;username=

Selv syns jeg det er bra at folk presser prisene opp.

1967 VW boble Cabrio *Solgt*

1984 VW golf mk2 GTD. *Solgt*

1996 VW golf MK3 TDK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil, og de nye felgene syns jeg også var nice! 40-45K får du sikkert for den. Bry deg lite om hva de andre sier. Men kan være noe vrien å selge med årstiden tatt i betraktning.. (?)

Du skulle prøvd 50k i mai/juni :)

Det er flere som prøver seg hvis man kjiker på autodb.no. Denne f.eks

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1702950;username=

Selv syns jeg det er bra at folk presser prisene opp.

vet årstiden er litt dum, men har nettopp kjøpt meg ny bil:)

vil ikke betale årsavgift på begge:p

Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro

Audi A3 1.8T Ambition

Golf 3 1,6 GL ...solgt...

Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørt sunn bakfangeren? ser ut som nederste del mangler på siste bilde.

kjørte en regnfull dag i bergen, og igjennom en liten dam, vannet fikk så mye tak i hekkskjørtet at det ble revet av.

det ligger i baksetet ennå:( har ikke fått tid til å lime det på igjen + mangler sted å stå her i bergen + har ikke tvinger nok:(

Audi A3 1.8T Ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... = prikk prikk prikk

"tror de fleste"?

tror de fleste ville byttet vekk daihatsuen med en annen bil også... det finnes noe som heter smak. og hva er den?

jeg vet hva jeg får, og hva jeg ikke får pluss minus for felgene!

det du sier er da at bilen ikke er verdt mer enn 25k da?

siden du tror jeg krever 20k kun for felgene...

kikk på autodb å sjekk litt priser... originale rusta golfer ligger til salgs for over 50k... denne er 100% rustfri, helt ny lakk, helt nye felger, masse styling!

gå i garasjen å regn på hva Daihatsuen er verdt du, der tror jeg du har bedre flaks.

makan

For det første, nå må du ikke være blærete her. Det at jeg kjører plastrakett fra risens land har vel lite med om jeg kan uttale meg om din bil? Jeg syns felgene så billigere ut enn 20k og jeg ville ikke kjørt med dem. Det var mitt poeng.

Det ligger helt sikkert originale rusta Golfer på AutoDB til over 50k. Det har jeg ikke sett etter, jeg tittet på Finn nå og de bilene som ligger der over 50k virker nå i relativt god stand. Dessuten tror jeg mange heller kunne tenkt seg 115 hk som er kjørt 50k og er helt original fremfor en bil med hauger av plast, 250k kjørt og 75 hk.

Jeg ville forresten lært meg å lese hvis jeg var deg. Jeg sa pluss minus.. Jeg ville ikke solgt bilen med de felgene. Vær litt smart, selg bilen for 40k og felgene for 15k ;)

Skal forresten styling automatisk trekke opp verdien av en bil? Dette er vel det alle med stylet bil sier.. Hva skulle det siste der være, forresten? Prøvde du å fornærme meg eller noe? :)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det han mener er at ja, styling trekker nok litt opp pris, da det er litt dill og dall med å ta på sånt..tror du får 45+ jeg..gå for det imo..

mange ungdommer der ute som elsker plastikk og dill og dall,,ikke alle er like plain og vil ha en bil som ser ut som alle andre i gata (også kalt oem look)

dog, jeg er fan av oem look selv, så skal ikke være noe plstikk på min nye stv golf iv..menmen..

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det han mener er at ja, styling trekker nok litt opp pris, da det er litt dill og dall med å ta på sånt..tror du får 45+ jeg..gå for det imo..

mange ungdommer der ute som elsker plastikk og dill og dall,,ikke alle er like plain og vil ha en bil som ser ut som alle andre i gata (også kalt oem look)

dog, jeg er fan av oem look selv, så skal ikke være noe plstikk på min nye stv golf iv..menmen..

solgt 3ern?

orker ikke diskutere med 17åringer som henger på bilforumet og later som de har peiling:p

åssen går det med nye "prosjektet" da?

Audi A3 1.8T Ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...