Marius Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Noen andre som følger med denne skruen i det han prøver å sette nye rekorder? Jeg veit Magnus gjør det ;) Han skulle nå kjøre på Jamboree i helgen men raste girkassa (igjen) i helgen. Croyoden Wholesellers gateregga R32 kjent fra High Octane kjørte værtfall 8.5@165mph. Da er den Australias raskeste turbo 4x4 Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Jeg følger med! Men hva jobber han egentlig med ? Har lest alle postene på siden hans men han avslører aldri hva han gjør. Han er jo stinn av gryn. Kanskje han "piMpeR hoEs" på fritiden. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by arildh Jeg følger med! Men hva jobber han egentlig med ? Har lest alle postene på siden hans men han avslører aldri hva han gjør. Han er jo stinn av gryn. Kanskje han "piMpeR hoEs" på fritiden. heheheh..... det har faktisk jeg også lurt på. Og kommet frem til at han er player... dvs.... mye penger... feeete biler... mye damer... Da skal man ikke spørre hvor penga kommer ifra :D :D :D Bare se og nyyyyyyyyyyyte...... ;) Men fy faen for en dude... hahah mannen er rett og slett gal.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Følger fortsatt med... Har blitt rimelig sinnsykt det prosjektet nå :D Men synes det var mye fetere fram til når den fortsatt var gatebil med rundt 1000kW. Fulgt med på kompisen hans på http://www.rh9.com.au også. Men det prosjektet har visst stoppa og bilen er til salgs for 550.000nrk ellerno. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg