chexern Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Hei! Tenkte jeg skulle ta steget fra passiv til aktiv forumbruker :p Har nettopp kjøpt meg en 945 og har tenkt til å sette inn anlegg.. Det sitter en radio/cd/mp3-spiller der jeg skal beholde. Har planer om å bruke ca 3000,- Vil det være lurt å satse på 2 nye dørhøytalere framme + bass og forsterker til bagasjen? Og måla er 6,5" foran og 4,1/4" bak, ikkesant? //Chexern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahattest Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 skal du ha noe som er noe å spare på for 3000,- vil jeg råde deg til å få tak i noe brukt. hvis 945 og 944 er like, så er det vel 5,25" i dørene foran og bak, samt plass til en diskant i dashbordet på hver side. skal du ha mye lyd eller bra lyd er noe du må ta stilling til. Siter 1991 940gl http://www.hattestad.no/volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg