ailenrock Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Skal bytte ut bakfangeren på Golfen, men har hengerfeste stående på. Hvordan er det å få dette av? Det er ikke et slik et som er avtagbart altså. Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Er bare to skruer m/mutter.. Enkelt og greit.. Så har du strøm-kabelen da, den kutta jeg rett av og isolerte ledningene hver for seg.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Er bare to skruer m/mutter.. Enkelt og greit.. Så har du strøm-kabelen da, den kutta jeg rett av og isolerte ledningene hver for seg.. ja, du tenker på utsiden av bilen? sorry noob spm., men trodde først du mente på innsiden,tok ut reseerve-dekket osv, men der var det ingenting. så de to mutterene du snakket om, men får jeg av hele då da? Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 De to mutrene jeg snakket om er under selve kroken ja. Forutsatt du har samme løsning som var på min bil da.. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 De to mutrene jeg snakket om er under selve kroken ja. Forutsatt du har samme løsning som var på min bil da.. :) jepp har nok det. hvordan får jeg av siste del da, ta av bakfangeren? Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Hmm, kom på at jeg tok av "skjørtet" på fangeren. Den nederste plasten. Den er klipset på, bare å dra rett av. Så kommer du bedre til :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Hmm, kom på at jeg tok av "skjørtet" på fangeren. Den nederste plasten. Den er klipset på, bare å dra rett av. Så kommer du bedre til :) Ah, okei! Får prøve det i morgen, takk for hjelpa :) Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Bare hyggelig det vettu :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 klarer det uten å ta av skjørtet også... Tok av mitt i forrige uke.. eneste du trenger er en 20mm skralle, en kniv/saks/avbiter og litt el-tape. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg