LMJ Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Noen som har byttet ut den originale filterboksen med kon-filter her? Usikker på hvor jeg skal plassere Tenningsmodulen som sitter fast på toppen av boksen for kjøling? Noen som råder meg til ikke å bytte? Noen som råder meg til å bytte? Vil høres folk meninger og erfaringer... Gjerne anbefale merker også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 jeg skulle gjærne fått tak i enn sånn boks som det her jeg da? ser litt bedre ut en med bare filten liggende og slenge. har selv byttet til ett rimlig stort recaro filter. funker bra det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaso.O Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 hvordan har du gjort det med tenningsmodulen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 med tenningsmodul mener du den som sitter inn på baksiden av boksen??? den er bare stripset fast til en annen ledning, må jo ha den eller så starter jo ikke bilen. er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre akuratt det der. noen forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Jeg har brukt den gamle luftfilterboksen og laga no lignende, bare i plast da såklart.. Veldig enkelt og greit.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 kan du ikke ta noen bilder og vise meg?:) hadde vært strålende:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Skal prøve å få fiksa i morra.. Har ingen liggende.. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 KONGE av deg!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 ble det noe bilde eller? venter i spenning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 jeg skulle gjærne fått tak i enn sånn boks som det her jeg da? ser litt bedre ut en med bare filten liggende og slenge. har selv byttet til ett rimlig stort recaro filter. funker bra det. flisasundet har det kittet til 1700 hvis jeg ikke husker helt feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Helvette da.. glemt helt av.. Skal fikse i morra, LOVER :P Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Av en eller annen grunn har jeg ikke tatt bilde når jeg har skrudd på dekslet oppå, men DET kan jeg fikse i morra :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg