Gå til innhold

Vurderer å selge Golfen. Prisantydning?

Ranger emnet

Joachim

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

litt lite når det er litt rust på den??? er du gal jeg kjøpte bilen min får 9 tusen og den er det litt rust på ellers så var det senke sett og en GOOOD del deler med på kjøpet. så han får ikke så mye mer får den. men som sakt bilder hadde gjort mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer jo an på ganske mye da.

Rust

Km stand

utseende

utseende INNI, stoler slitt? mye bråk inni? mye løse deler som rasler? virker ALT?

noen gang krasjet

dekk

er vinduene bra? virker viskere\varmetråder

Alt slik er jo med å bestemme prisen, men en ting er sikkert, bruker du penger på bilen for å få den pen, så får du di ikke igjen når du selger. kjøpte min golf for 15000 for 1 1\2år siden, har siden da brukt ca 30k på deler, dempere, fjærer, lys, fangere, interør osv, men får neppe mere enn mellom 15-18k for den når jeg selger den.

Desverre er det sånn at Golf er ikke mye å tjene på med mindre man bruker den selv. Jeg skal selge min, men elsker golf og har lite lyst.

bilde av min:

DSCF6795.JPG

ser ikke helt sånn ut nå, har knekt den gti lista under fangeren, og har stygge orginale felger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer jo an på ganske mye da.

Rust

Km stand

utseende

utseende INNI, stoler slitt? mye bråk inni? mye løse deler som rasler? virker ALT?

noen gang krasjet

dekk

er vinduene bra? virker viskere\varmetråder

Vel, alder har vel litt mer å si igrunn, enn om en visker står eller om et panel er litt løst.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

njæ, en 87 mod som er godt tatt vare på kan være mere verdt enn en 91 mod som er middels tatt vare på

Det er klart, men poenget mitt var at alt trenger ikke å fungere for at det skal være en dyr bil, og at du ikke hadde nevnt alder i det hele tatt ;)

11 tusen kansje

Og det sier du på grunnlag av at du kjøpte din for 9k? Din var vel også nylakkert, tipper jeg? Bilen er riktignok tvilsomt verdt 25k, heller rundt 19-22k.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart, men poenget mitt var at alt trenger ikke å fungere for at det skal være en dyr bil, og at du ikke hadde nevnt alder i det hele tatt ;)

Og det sier du på grunnlag av at du kjøpte din for 9k? Din var vel også nylakkert, tipper jeg? Bilen er riktignok tvilsomt verdt 25k, heller rundt 19-22k.

Eirik

nei den var ikke nylakkert men ikke i nærheten av og ha så mange feil. og hvordan kan du si at den er hvert så mye uten og sett et eneste bilde av den??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo prosjekttråd her på forumet som Eirik harfulgt med på, men bildene har nå blitt borte pga en webserver som har problemer.. Skal finne ett bilde fra dagen jeg hentet den..

er ikke ute etter og sverte deg altså men jeg trur ikke du før så mye. men du kan være heldig og få solgt den får en Good peng. hvor i fetsund er det du bor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte nettopp en golf 2 86 gti. 8v

bilen står på helt nye vinterdekker. er eu 1 år til,

det som er feil på bilen og grunnen til at han solgte den var tenningslåsen og det elektriske pga feil med tenningslåsen.

bensinpumpen osv som ikke gjode som di ville.. 500 får ny tenningslås. og bilen starter å går som en klokke:P

poenget med det jeg sa nå. er at jeg ga 2000 får bilen. og den er strøken i lakken. nylakert får 2 år siden. veldig fin inni untatt sjoførsetet somm har en liten rift.

det kostet meg 500 får tenningslåsen og nå har jeg en bil som kan gå 100 tusen til uten problem. og et år til neste eu.

hvordan får man da over 20 tusen får en golf? da vill jeg kansje koste på minn litt å selge den:P

Kristian Frøyna

Lenke til kommentar
Del på andre sider