Orkdalingen Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 ok.. nå er jeg en slik 90modell gutt. dvs at jeg er 16(17 i slutten av året) og lurer derfor på; hva er sjarmen med old school og hva innebærer old school looken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Her er det noen som har filosofert om dette: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=160198 Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Det å få bilen til å se mest mulig ut som den kunne trillet rett ut fra gamle dager da bilen var ny. Med mest mulige tidsriktige gadgests og sjeldent originalutstyr! Det er sjarm ;) Og samtidig sette sitt eget preg på bilen selvfølgelig... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 som feks her i bobla mi... satte akkurat i en radio fra 60 tallet som er restaurert tidsriktig. Så jeg har kobla til ipoden min, og dette ble resultatet: http://s53.photobucket.com/albums/g53/mordiermuff/?action=view¤t=MOV00027.flv rett og slett søøøøøt! ;) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar-Grønn Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Hadde vært morsomt og fått en spiller i bobla mi og, men er det mulig og finne en spiller fra 50 tallet? Siter Lada 2107 1600s 86' Boble 53' Mercedes Benz W123 76' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 som feks her i bobla mi... satte akkurat i en radio fra 60 tallet som er restaurert tidsriktig. Så jeg har kobla til ipoden min, og dette ble resultatet:http://s53.photobucket.com/albums/g53/mordiermuff/?action=view¤t=MOV00027.flv rett og slett søøøøøt! ;) Bra musikk smak, Strung Out is king! Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 ok.. nå er jeg en slik 90modell gutt. dvs at jeg er 16(17 i slutten av året) og lurer derfor på; hva er sjarmen med old school og hva innebærer old school looken? Det jeg forbinder med old-school er biler med retrolook som nevnt over i tråden her som slipper å få påsmurt all denne plastikken som kalles styling nå til dags:boxing Sammen med god senk og litt for breie hjul er det konge "old-school" i mine øyne. Et eksempel for å illustrere: Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg