DynaCore Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Hei. Kanskje noen kan hjelpe meg å få bytta felg/felger... Hadde vært gøy å se åssen det ser ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Ingen som fikser denne??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiazz Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 er på saken nå Siter Bilforumet.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiazz Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Hva med disse nydelig felgene fra sportec Må si jeg likte bilen din btw, <3Audi<3 Siter Bilforumet.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Det så jo bra ut da:) Prøv med de jeg la ut bilde av da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiazz Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Det blir veldig vanskelig da. For det første er der ikke innmat i felgen (bremse etc) og for det andre er det litt feil vinkel på den. Se om du finner felgen på en bil så skal jeg se hva jeg kan fikse :D Siter Bilforumet.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Har kun det bildet der av felgen:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg