chrizz_g Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Hei.. Har tenkt på å style opp Volvoen min litt. Sitter allerede AddOn foran på bilen, har tenkt på resten.. Også lurte jeg på, er bruktmarkedet stedet jeg bør lete for sideskjørt og bakfanger, AddOn? Har en 850 takvinge på handa, noen som har bilder av en bil med slik vinge? Og, hvordan skal jeg feste den? Har sett litt på både Volvo Pegasus felger, og TSW Kyalami, men har ikke helt bestemt meg ang. det enda. ;) Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Brukt markedet er stedet å lete på etter add-on ja, det har ikke blitt laget originalt på x-antall år. Men du kan jo bestille en avstøpning i glassfiber, på http://www.spoilershop.se . Det sies veldig mye rart om dette firmaet, veldig treig leveringstid osv osv.. Du må jo også tilpasse delene litt. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Tror jeg stor over spoilershop.se, men takk for tipset. :) Får lete etter AddOn brukt da . Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg