Gå til innhold

salg? vanskelig?

Ranger emnet

KrizZzo

Anbefalte innlegg

heisann.. noen som kan fortelle meg om corrado er vanskelig-solgte biler? har muligens en som jeg får tatt i inbytte, men lurer på om det kan være dumt.. vanskelig og bli kvitt osv.. det er en 2,8 vr6 som har gått rundt 180 000..

03' Mercedes W211

04' Audi A4 (Solgt)

03' Hummer H2 (Solgt)

01' BMW 325Ci (Solgt)

89' Audi 80 Coupe 2,3(Solgt)++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann.. noen som kan fortelle meg om corrado er vanskelig-solgte biler? har muligens en som jeg får tatt i inbytte, men lurer på om det kan være dumt.. vanskelig og bli kvitt osv.. det er en 2,8 vr6 som har gått rundt 180 000..

skal ikke være så vanskelig om bilen er i god stand, og du lager en god og fylldig annonse med masse bilder og relevant info.

Er det den gull vr6`n som er ombygd fra g60 eller noe ?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke lett å selge! d e jo bare å se på autodb di samme bilene har logge dær bra leeenge..

bilene der kan jo være solgt selvom dem ligger der.

Men når du ser på autodb så er det ikke spesielt mange tiltrekkende annonser, og du merker godt om eiere kan noe om bilen, når det står f.eks "karmann typen" så skjønner jeg jo at eieren ikke har spesielt innsikt generelt i corrado. Og når du ser annonser med bilder av bilen i mørket, eller bildekvalitet som ser ut til å komme fra en mobil, og tekst som sier "meget pen bil, ring for info"......trenger jeg å si mer?

Bruk ekstra tid på å legge til ordentlig med fakta om bilen og GODE og MANGE bilder. Det hjelper ikke å skrive pen bil, går bra, brukt masse penger på deler osvosv. Men vær ærlig om tilstanden på bilen..ærlighet varer lengst uansett hvordan du vrenger og vrir på det.

Jeg solgte min første bil med annonse på autodb (var en audi coupe), la den ut dagen før jeg dro til danmark i 2 uker, dagen etter jeg kom hjem kom det en kar fra stord å kjøpte den. I den annonsen var jeg ærlig med tilstanden, sa hva jeg hadde gjort med den og la til gode bilder. Å legge til bra bilder og info viser at du er interessert i å selge!!!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilene der kan jo være solgt selvom dem ligger der.

Men når du ser på autodb så er det ikke spesielt mange tiltrekkende annonser, og du merker godt om eiere kan noe om bilen, når det står f.eks "karmann typen" så skjønner jeg jo at eieren ikke har spesielt innsikt generelt i corrado. Og når du ser annonser med bilder av bilen i mørket, eller bildekvalitet som ser ut til å komme fra en mobil, og tekst som sier "meget pen bil, ring for info"......trenger jeg å si mer?

Bruk ekstra tid på å legge til ordentlig med fakta om bilen og GODE og MANGE bilder. Det hjelper ikke å skrive pen bil, går bra, brukt masse penger på deler osvosv. Men vær ærlig om tilstanden på bilen..ærlighet varer lengst uansett hvordan du vrenger og vrir på det.

Jeg solgte min første bil med annonse på autodb (var en audi coupe), la den ut dagen før jeg dro til danmark i 2 uker, dagen etter jeg kom hjem kom det en kar fra stord å kjøpte den. I den annonsen var jeg ærlig med tilstanden, sa hva jeg hadde gjort med den og la til gode bilder. Å legge til bra bilder og info viser at du er interessert i å selge!!!

sefølgeli har du et poeng, men hær snakke vi ikke om audi, ..! du må være eni at corrado e vanskelige biler å selge...

bilbelte!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sefølgeli har du et poeng, men hær snakke vi ikke om audi, ..! du må være eni at corrado e vanskelige biler å selge...

du skjønner kanskje ikke hva jeg sikter til, det er ikke bare at en bil er vanskelig å selge, det er hvordan du framlegger den i ett salg. Bilen kan være kjempefin og flott men vanskelig å selge når man har en dårlig annonse, det har alt og si!

Solgte også nylig en 97mod polo med diverse skavanker, la fram godt med fakta og ordentlige fine biler, solgt på 2 dager!

Så corrado er ikke så vanskelig å selge som folk skal ha det til, selvsagt ikke like lett som en golf eller Audi kanskje. Man må huske at Corrado er en entusiast bil, så for å lokke de som har peiling må du ha en fristende annonse. Det er fryktelig mange ute der som ikke vet hvordan man ska behandle en corrado i tanke på g-lader osv, og de gjennomskues lett gjennom en annonse eller samtale.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider