|Burnout| Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Har sett litt på turbotrykksmåler i bilen p å kvært gir og lader noe jævli i 4giret oppdaga æ. 2-gir lader den 1.0bar trøkk 3-gir lader den 1.3-1.4 bar trøkk 4-gire lader den 1.4 til 1.6bar trøkk. hvor lader den så jævli mye??? Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 du har "shimsa" opp trykket, sannt? med skiver under wg-braketten? For å roe ned trykket, må du kjøpe deg en 0,8bars wg-klokke fra BSR eller noe lignende. Når du "shimmer" opp wg-aktuatoren, ødelegger du nemlig vandringen på den, så wastegaten får ikke åpnet "max", og dermed øker og øker turbotrykket med belastningen til mindere kloke verdier. Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Svarer litt for burnout hær æ... Tingen e den at stage til wgen skrua sæ løus å datt av.. å da vi skrua den fast igen å kjørte ut fant vi ut att den lada allt for mye turbotrykk.. så vi justerte på stage igen litt ned å kjør me dette nu.. kjørte noen daga å allt fungerer så å si fint.. ikje noe tenningsbank elr noe.. eneste e en knitterlyd som kommer vid max turbotrykk.. ka de e?? e de for mye belastning for manifouldet som gjør att de knittrer sånn?? turbon som står på klarer max 1,4 så e allt for høyt turbotykk.. men sia turbon bare e go før 1,4 kordan går de da an att den lader 1,6?? den kutter på 1,6 nemmeli.. Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 eneste e en knitterlyd som kommer vid max turbotrykk.. .. heh ikke noe teningsbank sa du!?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 hahahaha så jævli bra! du ska ha flaks har den motoren overlevd! kjørt rundt med tenningsbank i noen dager! IKKE bra på 1,6 bar :p Den knittrelyden du beskriver er jo tenningsbank! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Har vært borti teningsbank på gamle 240tic og 740tic saab9000tic kadett c turbo manta turbo osv osv og andre turbobila og lyder ligner nemli ikke på noe som har med teningsbank å gjør.. Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 1.6 bar? hehe, http://www.VM-i-tenningsbank.no Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 får liksom ikke det til så stemme..tviler nu den lader så mye men men.. men hvorfor viser turbotrykksnåla så mye.. Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 hehe, kanskje fordi den lader så mye? :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 hmm venter nu spent på deler skal dokk opp snart..huff går tregt postgangen jah Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 er du svimmel da? knittrelyd når du gir på ER tenningsbank. disse motorne opplever tennings bank orginalt rundt 1-1,2 bar..... Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Perra Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Ka me å kjøp en elektronisk boost kontroller?!! Har det på min nu å det funka som f!!! PS. Smelta av slangen på WG min, da viste nåla 2bar før æ rakk å slæpp gassn.. så 1,6 e jo ikke unormalt da. Turboen din e kanskje effektiv inntil 1,4 bar ?? Garret T3 e jo effektiv inntel 1,3 bar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Er det den det er snakk om: http://www.bsrab.se/products//521008/ Bare å skru fast, så lader ikke bilen mer enn 0,8? Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 2-gir 0.8bar 3-gir 1.0bar 4-gir 1.3bar har justert litt ned nå Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.