|Burnout| Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Har sett litt på turbotrykksmåler i bilen p å kvært gir og lader noe jævli i 4giret oppdaga æ. 2-gir lader den 1.0bar trøkk 3-gir lader den 1.3-1.4 bar trøkk 4-gire lader den 1.4 til 1.6bar trøkk. hvor lader den så jævli mye??? Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biohazard Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Merkelig. Den skal jo lade likt i uavhengig av gir. Sjekket at det ikke er lekasjer i slanger til klokka? Lader den bare mer og mer lenger du har gassen i bånn, eller går den rett opp på verdiene over og holder seg der? Siter Volvo 940 Turbo Intercooler (1996) t34, 968dyser, 3"lmm, spesial chipær, stor cooler, Opel Vectra A 2.0i (1993) SOLGT Bilen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=155639 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 hva har du gjort sånn i utgangspunktet for å komme opp i de verdiene? har du pyseventil kan du ta lærdom og kaste driten åt skogen å kjøpe ny aktuator med hissigere fjør, har du allerede gjort dette, så burde du ta en sjekk på slangen bl.a.. men ja er igrunnen mest intressert åssen du kar fått så høyt ladd i utgangspunktet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.